♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Har spurt om dette før men prøver igjen...lille gutten min er nå 4 mnd og siden han ble 3 mnd så har han vært vanskelig på natta... eller ikke direkte vanskelig... men han våkner HVER natt kl halv ett/ett. (legger han kl 8) Etter det må jeg gi han smokken mange ganger før han sovner igjen... ammer han vanligvis kl 3, 6 og 9. (og selvfølgelig på dagen;)) men han sover liksom ikke bra etter jeg har ammet han på natta heller. tenkte jo kanskje at han var sulten men han kan ligge å kave rundt i en time etter jeg har gitt han pupp.. synes så synd på han, føler at han ikke får sovet ordentlig, må jo være slitsom for han også!! Før har han alltid vært flink på natta. fikk bare pupp en til to ganger og sovnet med en gang igjen! Må innrømme at jeg blir litt sliten av å måtte gi han smokken hele natta... Han sover ikke mange timer sammenhengende etter kl ett... bare lurer på om det er vanlig (er mamma for første gang;)) eller om det er noe som plager han...? Jeg synes det er kos å amme på natta men hadde vært så deilig om jeg kunne sove noen timer før neste amming;) Har dere noen ideer hva det kan være eller hva jeg bør gjøre?
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 velkommen i "smokke dytte klubben" =0) eneste trøst er...det ordner seg til slutt.jeg var så utslitt etter slike netter at jeg holdt han våken noen timer hver kveld.nå sover han fra 23-9 eller 10.selvfølgelig må jeg dytte smokken innimellom,men ikke slik det var før.er helt normalt at di våkner sånn.ingen unger er like,så da er det om å gjøre å finne sin egen vei å gjøre ting på.er sikker på at du snart finner på noe lurt =) dessuten kan det være tenner som plager.kløe osv.da blir di litt sånn urokråker som regel =) håper du snart får sove godt og lenge om natta =) klemklem =0)
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 en annen ting...har du prøvd med bittelitt tynn grøt? kan det være at han kanskje skulle begynt med det,eller virker han mett og fornøyd?? bare en tanke som dukka opp,hehe =))
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2007 Heisann! Takk for tipset:) Vi skal til HS på torsdag, skal høre litt med henne da ang. grøten... kan jo være det! Takk for nydelig bilde igjen forresten! La inn ett innlegg til deg her om dagen men fikk ikke noe svar.. Thor er så søt!! Og de to ligner jammen på hverandre! God og runde begge to:) hihihi... står alt bra til ellers??
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 hei =) har du hyla etter meg??? det har ikke jeg sett.er innimellom borte herfra.syns det er blitt litt kjedelig,hehe.ingen å skravle så mye med lenger =) hør om grøt.kan jo hende han trenger litt ekstra før natta.ikke lurt om du blir helt utslitt heller.søvn må man bare ha!! syns din er megasøt =)) jeg så den filmen flere ganger,hehe.å mannen lurte på når jeg hadde filma det....så ikke i forbifarta at det ikke var Thor =0) di er bra like syns jeg.er litt morro å det. joda,er ganske bra her.er litt sur for tia,men det går seg til,hehe. å jr er mere blid.vært noen grusomme hyledager.rekner med det er tenner.ble bedre med det jeg smurte på gommene. enn der da? (skal se om jeg finner linken du skrev)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå