*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hvorfor er det snakk om at det er farlig? Er det "bare" pga oppheting? For det kan man jo unngå mener jeg;o) Det er ikke strålinger og sånt som er farlig? *dumt spørsmål*
endaeintrønder Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 jupp,tar en gang per uke,for å opprettholde litt brun farge:) Det er ikke direkte farlig for fosteret,man soler seg jo om sommeren som gravid også,og syden turer mm..men det kan være ubehagelig for mor,spesielt når man har kommet litt på veg,man kan bli veldig overopphetet også(spesielt i gamle solarium),men man skal jo ikke ligge SÅ lenge i sola da,mener nå jeg..jeg tar bare 13-15 min jeg!Godt å kjenne seg vel:)
mor saia Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 æ tar og solarium en gang i uka! 12 t 15 min hver gang! æ spurt læge oh jordmor og helsesøster, men ingen av dæm sa at d va fali så læng en itj overdriv d! d e utroli godt å kjenne seg litt vel. og ta litt vare på seg og noen min i uka kor INGEN!!!!!!!!! kain få tak i dæ!
♥ McQueen♥ Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg tar også litt solarium. 1-2 ganger i uken. er flink å bruke vifte så det ikke skal bli så varmt.. Føler meg som et levende spøkelse uten litt sol på kroppen...
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 har ikke tatt solarium enda,men tenkte å begynne med det. regner med det blir et par ganger i uken. har hørt at så lenge man bruker vifte så er det bare deg selv og ikke beibien som tar skade av strålene. trenger litt farge nå, etter en vinter i nord norge er huden gråblå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå