Gå til innhold

Når tar julibarna kvelden?


langevipper

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spørre for å finne ut av hva som er mest vanlig:-)

 

Jeg legger Oda i 19:30 - 20 tiden, men begynner å få en anelse om at jeg bør begynne å legge henne tidligere. Særlig også fordi hun sover lengre nå som vi har begynt med grøt. Kan jo ikke stå opp i 10-11 tiden, da går jo hele dagen i spinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger seg halv sju og så er det litt ymse når vi står opp, som regel mellom seks og halv åtte en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lagt ho i 22.00 tida, men fra søndag av så skal me legge ho i 19.00 - 20-00 tida, nye og bedre rutiner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten stillet seg selv inn på klokka 1900 da han var rundt seks uker gammel. Nei, det har han forresten ikke. Han "ønsket å legge seg" klokka 2000. Så kom vintertiden, derfor ble det 1900... Vi har holdt på den tiden siden den gang. Nå hender det at han er skikkelig trøtt på kvelden, da får han lov til å legge seg tidligere. Noen ganger legger han seg så tidlig som 1800... :o)

 

Om du liker å sove lenge gjør det jo ingenting at hun sover til 10-11... Men etter en dag sammen med Karsten synes jeg det er veldig godt å ha litt kveld for seg selv. Synes derfor det er greit å legge ham 1900... Ulempen er jo da at han står tidligere opp også, da! Og de dagene han er trøtt og ønsker å legge seg så tidlig som 1800 er det jo så vidt at pappaen rekker å se ham etter at han kommer hjem fra jobb... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har snuppa selv regulert leggetid til 19, noen ganger litt før også.. Alt avhenger litt av siste luren, hvor lang den er og hva vi har gjort på dagen. Men er som regel alltid i seng før 19.30 (helst 19)

Også står vi opp mellom 7 og 8 en gang - ingen nattmat, men smokkedytting (tenner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger snuppen seg mellom 19 og 19.30..

Sover da ca 12 timer, får flaske og sover litt til med det samme...

Står som oftest opp halv 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er vanlig ser jeg, alt mellom 18 og 22... vel da er vi ikke helt på bærtur alikevel. takker og bukker, føler meg litt bedre med tanken på grøt og soving nå:-)

 

Yep juliklubben er et supert sted å være.. gode svar fra veldig hyggelige folk. Nå skal jeg bare slappe av med tanken på grøt og soving, La det gå sin gang så lenge hun ikke snur døgnet og forlanger grøt kl 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her begynner vi kveldsstellet 1930, og hun sovner rundt 20.30-21. I det siste har hun vært fryktelig trøtt ved kveldsstellet, men har ikke lyst til å legge henne tidligere ettersom hun står opp klokka 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hun som regel i seng rundt kl. 19 pluss minus en halvtime. Sover til halv ni-ni, som regel med 3 amminger i løpet av natten/morrakvisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det grøt kl 18 og en flaske før han legger seg 19.30. sover da til 7 el halv 8 uten mat, og så ei flaske, så kan han sove til 9 -10! Har ikke hatt amminger på natt på mange mnd nå, han sluttet med det selv :) Jeg som gruet meg på en hard nattavvenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa legger seg 20, sover da til 10-11. Er veldig fornøyd med det! Våkner 2-3 ganger om natta for pupp og sover videre. Har slitt lenge med døgnrytme, tok tre dager nå når vi flytta, og siden har hun vært en engel å legge. Så nå har vi endelig litt tid for oss seøv på kvelden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ha leggetid kl 19, men det hender han sover lenge om ettermiddagen og da blir den 20-20.30.

 

Han våkner kl 06 uansett leggetid, virker som han sover bedre og lenger dersom han legger seg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger Lukas seg kl 18.30 og sover til kl 06. Da spiser han litt og sover videre til nesten 09.

Men nå har jeg begynt å jobbe to dager i uka så den rutinen er i ferd med å forandre seg... står opp i 6-7 tida de dagene jeg jobber. Så da vil han gjøre det de dagene jeg ikke jobber også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...