Gå til innhold

dere med hormonspiral, fornøyde???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp tatt den ut. Var ikke fornøyd, til tross for flere fornøyde venninner. Årsak: Først blødninger i nesten 6 mnd. sammenhengende. Deretter redusert mens, men mer langvarig, med påfølgende blodig utflod i 1 uke etterpå. Sopp, som jeg aldri har pleid å ha. Hormonell. Veldig liten sexlyst..

Kan skyldes andre ting enn spiralen, men tror mye skyldes den. Har tydelig mer enn nok med mine egne hormoner, tåler ikke tilskudd..

Nå skal mannen ta ansvaret..

4-barnsmor

Satt inn hormonspiral etter første barn, ca 5 mndr etter fødsel. Litt "mensmurring" første døgnet etterpå, ellers ingen småblødninger eller noen ting. Var kjemefornøyd.

Tok den ut 2,5 år senere fordi vi ville ha et barn til. Mens tilbake med en gang. Tok noen måneder før jeg ble gravid, men mest fordi vi ikke

prøvde så veeeldig hardt til å begynne med.

Satt inn ny hormonspiral da minsten var 5 mndr. Denne gangen hadde jeg bittelitt blødning til å begynne med, men det forsvant etter et par uker. Herlig å slippe å tenke på mensen og annen prevensjon. Jeg er kjempefornøyd!

Annonse

Satte inn hormonspiral i begynnelsen av januar, og jeg blør litt hver dag... kjett. Håper det gir seg. Merker at jeg kanskje har litt kortere lunte enn vanlig noen ganger, men de sier at det vil bli mindre av det etterhvert også. Jeg har også fått KVISER faktisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...