Gå til innhold

Fortsatt dilla?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg så for meg at når snuppa var ute, ville alle dillene være borte. Nå har ikke jeg hatt så mange diller da, men hadde dilla på noen få ting. Men nå etter fødselen er jeg så søtsyk at det er helt sykt! Frem til jeg ble gravid, har jeg aldri vært noe fan av søtsaker, rørte det kanskje en gang pr mnd, drakk aldri brus og likte ikke kaker. Men siste mnd da jeg gikk gravid gikk brus ned på høykant, sjokolade daglig osv: Brus er jeg tilbake til å syns er ekkelt, men sjokolade behovet er der enda, og nå bare MÅ jeg ha det. Verre sug etter det enn under graviditeten. Før første gang i mitt snart 27 årige liv, har jeg hatt nugatti på skiva liksom... :-( En annen dille jeg har er is.. krokan is... spiser så mye at jeg sitter å hutrer og klager, for jeg er så kald inni meg.. fytti så sykt.. hehehehee....

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp...is og sjokolade. bare må plutselig ha det. passer dårlig nå som jeg skal ned i match vekt...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har et vanvittig godte sug..... aaaaarrrrrrgggggggg..... skikkelig irriterende når jeg har endel kg å gå ned :( ikke klarer jeg å stå i mot heller :( når jeg var gravid var jeg kjempe sunn, spiste sunt og masse frukt,,,, nå har jeg ikke lyst på frukt i det hele tatt, bare kaker og godis......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp... daim melkesjokolade:) og champagne brus.... nam nam... farlige greier.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levde på sjokomelk under gravidieten , det byr meg til de grader i mot nå. Men har fått et enormt søt-sug! Har aldri vært glad i søtt spesielt, nå spiser jeg til og med syltetøy på brødskiva -og det har ALDRI skjedd før. Prøver å ta meg sammen....Rart, de tre første ukene etter fødselen klarte jeg ikke spise noen ting nesten...Tvinga i meg to brødskiver om dagen,,,Hmm....

 

Ler litt når jeg tenker på oss her inne...Sitter og gafler innpå nugatti, sjokolade og is...Mellom bleieskift og nattevåk går søtsakene ned på høykant. Vi trenger jo masse energi da .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste et eller annet sted, tror det var på BIM, at diller kan være tegn på at man trenger jern. Så kanskje det er lurt å ta en sjekk hos legen, eller i hvert fall ta en multivitamin/mineral-tablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten bare spist brødmat siden frøkna kom, da med nugatti eller det geniale sunne alternativet HONNING!!! 0% fett! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...