Gå til innhold

Gjeeeeesp....


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Vi har hatt rekorden i møkkanatt. Hvertfall for her i huset. Live har vært våken hvert 20 min, og krevd mat. (fra slutt til våkning igjen) Og vært våken og nekta og roe seg igjen, snakk om å ha snudd døgnet. Hun har hengt i puppen fra 22 i går frem til 05 i natt. Da sovna hun omsider litt godt og sov til 07. Etter det var hun våken til 09, og så fikk hun mat (igjen) og sov så til 13. Nå sover hun på brystet mitt etter nok en liten matøkt, mens jeg halvsover med laptop i fanget.. hehe. Her må man multijobbe om man skal gjøre noe annet enn mat og bleieskift :-)

 

Men men.. nå når hun ligger her på brystet, med bæsjelukt fra bleia (tør ikke skifte før hun våkner igjen, det er litt typisk her, sovner og så braker det i bleia samtidig) fjøslukt av ryggen (skinnet lukter litt sau enda) og svakt gulpelukt av toppetasjen... så må jeg jo innrømme at nattas arbeid og frustrasjon forsvinner. Den lille stinkbomba er jo så søøøøøøt. :-) Heheehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt party i natt hun da:-)Kan jo høres ut som om hun har hatt en økenatt da(og økedag).I morgen er sikkert ting tilbake til normalen igjen:-)

 

Kos deg med stinkbomba:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja, vi har økenetter ofte vi tror jeg :-) Hun her har party ofte, men i natt må ha vært den verste i hennes 5 uker gamle historie :-) Vi var så lykkelige her i uka, for hun begynte å tanke seg opp i 23 tida og sovna sånn mellom tolv og halv ett, og sov da ca fire timer, før hun begynte å kreve hver andre time igjen. Men den luksusen varte kort gitt.. hehe...

 

Men men.. den lille stinkbomba kommer vel inn i en rutine snart. Men må innrømme jeg misunner disse som skriver her at babyen sover omtrent hele natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har sånne økedøgn nesten hele tiden her, så du er ikke alene. Så underernært på søvn som jeg kan bli her...Gleder meg sånn til en natt hvor jeg kan få mer enn et par timers søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir mme på kvelden jeg... særlig hvis jeg ser at han ikke blir fornøyd og god og mett på pupp. Da sover han som en stein:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...