Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen min anbefalte meg Postafen 25mg 2 tab i døgnet, men ser det er litt forskjellige meninger om det kan være skadelig her inne...For min del så stoler jeg på legen min når han sier det ikke er skadelig. De virker ikke helbredende på noen måte, men synes i alle fall de demper kvalmen litt. Ellers har jeg hørt at ingefær er bra. Så vil jeg til slutt råde deg til å se lenger ned på lista, der vil du sikkert finne flere gode råd, for det er flere innlegg om kvalme her i terminklubben vår:)

Hei =)

Jeg er åtte uker på vei og har som deg vært skikkelig kvalm hele dagen lang i flere uker og ikke fått i meg noen store måltider - helt til nå. Prøvde seaband som de selger på apoteket (ca 150kr) som er et bånd til å ha rundt hvert håndledd med en kule som presser på et punkt som gjør at kvalmen forsvinner (akupressur er den faglige termen for dette). Jeg merket forskjell allerede etter noen minutter og nå kjenner jeg bare at det er noe annerledes i kroppen som foregår, men jeg er ikke kvalm lenger og kan spise mye mer næringsrik mat enn jeg har kunnet på flere uker - så løp og kjøp =). Er kanskje verdt et forsøk og det er heldigvis noe som ikke må inn i munnen for å virke - det syntes jeg var der verste med alle kjerringrådene, men dette smaker ingenting og har vært til stor hjelp for min del så håper det kan hjelpe andre og.

Klem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...