Gå til innhold

Holder ikke med en pupp lenger,har jeg fått mindre melk?


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Kasper har alltid nøyd seg med en pupp,men i går kveld og idag har han mått ha begge.

Når jeg har tilbydd han den andre før,har det endt med sprutbrekning mens han ammer.. Kan jeg da ha fått mindre melk eller siden begge to går nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også har jenta begynt med 1 og 1/2 pupp før hun er fornøyd (spiser bare litt av den andre puppen). Før holdt det med en...De blir nok bare større og trenger mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt har spist fra begge puppene hele tiden. Men nå i det siste har han noen ganger bare spist fra en, og da blir jeg litt stresset for jeg bekymrer meg for melkespreng i den andre. Jeg orker ikke å pumpe den for da lager jeg jo egentlig bare arbeid for meg selv hvis jeg ikke er hjemme og han bare tar en.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ungen din oxo fått sprutbrkning? ada hadde oxo det, men nå tror jeg magesekken er større så hun tåler mer - har begynt ta begge puppene hun oxo nå-.sier samme som de andre - er nok bare større..synes puppene mine også virker tomme, men det er jo fordi hun drikker mer og de trenger tid til å ta seg opp..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre,blir så bekymra!

Tette: Ja det skjedde før når jeg tilbydde den andre puppen.Gjorde det en del ganger når jeg var usikker på om han var mer sulten, Men har ikke skjedd i går eller i hele dag,så da er det nok at magesekken har blitt større da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...