Gå til innhold

mat til babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 8 mnd vil ikke spise noe klompig mat.er helt håpløst å få i han brødskive.griner på nesen og det kommer som regel opp..er ikke noe glad i mat på glass og grøt eller.er liksom bare melken han begeistrer seg for..noen flere som har d slik? hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først nå spiser vår grøt feks. Han er ett år. begynte ikke å spise fruktmos før nesten 11 mnd - da ville han og ha lkitt yoghurt. Og ja vi prøvde fra 6 mnd , men han var ikke intressert - nektet!

Detver pga jernet de bør få mat fra 6 mnd - e du bekymret for jernet snakk med legen om det og ta evt blodprøve. Pga ernæring er det ikke så viktig så lenge de får nok melk. Slapp av - de begynner som regel å spise en gang - har aldri hørt om noen som ikke har begynt å spise om de er friske i allefall

Skrevet

prøv med fruktmos av ulike slag! og lag den gjerne selv. smaker mye bedre. Hos oss er mango og bananmos en kjempehit. Ananasjuice er også populært. det er bare å ta bort skallet fra frukten og så mose!

Skrevet

hvilket kjøkken redskap bruker du til å mose, k123?

Skrevet

jeg bruker ofte stavmikser, men nå som hun begynner bli eldre så er det også viktig å lære seg til å bryte ned biter, så nå bruker jeg bare gaffel. Og det liker hun godt. for da får hun noe å jobbe med.

Skrevet

Stavmixere er veldig greie til å mose mat med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...