Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynner de å krabbe ? sønnen min på 8 mnd gir ikke tegn til å prøve en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luke begyte å krabbe da han var 11 mnd,han ålte/krøp da han var 8 mnd ;O)

Skrevet

min var 9 mnd da han begynte å krabbe ordentlig. Men da hadde han vagget på alle fire en evighet.

Skrevet

kan de begynne å krabbe når de er 6 mnd?

Skrevet

Mi er 6 mnd, åler seg frem overalt og er oppe på alle fire og prøver seg. Men det blir ikke mer enn ett par "krabbetak" før hun er ned på magen og åler seg videre. Så ja, de kan krabbe når de er 6 mnd.

Skrevet

Eldstemann her krabbet aldri,men den ene tvillingen til venninna min krabbet da hun var 6 mndr.

Skrevet

jenta vår krabber bakover for lenge siden(4,5 mnd) , hun er 6 mnd

så vidt begynte framover åg...

så flink å stå på alle fire og lofte rumpa si... hi-hi

ruller seg siden hun er 7 veker.. det er tidlig sier de

Skrevet

Ålte fort da hun var 5,5,mnd og begynte å krabbe da hun var 8 mnd

Skrevet

Var oppe på alle fire fra 6mnd, men falt fort ned til åling. Krabbet fort og stødig ved ca 7,5 mnd. Tror alt er vanlig med disse babyene:-)

Skrevet

6 mnd og noen dager gammel begynte min å krabbe:) Nå er han 10 mnd å går:)

Skrevet

Ja jenta mi krabbet da hun var 6 mnd

Skrevet

Jenta mi på åtte og en halv mnd drar seg fremover. Også løfter hun rompa og står på alle fire, men kommer seg ikke fremover.

Skrevet

Ikke bekymr deg.Datteren min skyver seg rundt,krabber ikke.,hun er 9 mnd.Triller med noen andre,de har barn på litt over 11 mnd.De har akkurat beg å krabbe.alle barn er forskjellige:-)

Skrevet

Jenta mi er 7 1/2 mnd, og hun begynte og åle/krype seg framover igår!!! Er kjempemoro!! Er ikke alle som vil krabbe på alle 4 heller da....:o)

Skrevet

datteren min har stått på alle fire i nesten 2 mnd nå... denne uken har hun endelig lært seg å krype..det går fortere og fortere for hver dag.. det er kjempe gøy å se på..

jeg sier at hun kryper når hun går bortover på alle fire.. vet at mange kaller det krabbing...jeg sier krype da...;)

hun er 8 mnd

Skrevet

ålte seg ved 4,5 mnd krabbet ved 5 mnd og gikk rett før 9 mnd.. eller begynnte da.. no er hun 11 mnd å går skikklig.

Gutten min var vel 7 mnd da han krabbet;)

Skrevet

Gutten min er 11 mnd.Han åler seg fremover,men krabber ikke.Han begynte å åle da han var ca 9 mnd gammel og begynner å få skikkelig fart på ålingen nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...