prøvekluten+3små Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 hei!jeg tok en eggløsningstest for andre gang i mårrest..har for en liten uke siden tatt en som det bare kom frem en strek på..denne gangen kom det frem to,men den ene er svakere enn den andre..sto i pakningsvedlegget at om en strek er svak,så er den ikke gyldig??denne er svakere,men jeg kan helt tydelig se den..noen som vet hva dette betyr?
Hannah - leeengter Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 På el tester skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å få en pos test. Dette fordi el tester reagerer på hormonet LH og det finnes alltid i en kvinnes kropp, det er derfor stigenningen av dette hormonet som sier når man har el.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Prøv å test igjen i morgen, det kan hende den viser at el er på vei.. Sånn er det på meg ihvertfall... Svak strek ett par dager, deretter kjempesterk strek i to dager igjen.. og så POFF, borte, og den verste ventetiden igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå