Susan*lillegutt og mini* Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg har hatt kynnere i hele går og dagen før,og igår begynte det å gjøre vondt også. Var hos manuell teraputen kl.9 i går morges og fra da av til jeg ringte sykehuset i 18tiden så ble de liksom bare verre. Var nok at jeg bare satte meg litt opp i stoln eller reiste meg opp så kom de,og ga seg ikke når jeg var rolig,men gikk over til mens murringer. Det viser seg at det er kynnere jeg har hatt,men pga. jeg har fått omgangssyke. Både legen og jordmor var enig om at det var det som hadde utløst disse kynnerene,og at det var bra at jeg tok kontakt. Skal ærlig innrømme jeg ventet i det lengste før jeg ringte,hadde jo lillegutt å tenkte på,og gubben var ikke hjemme,men ringte når han kom hjem. Så har ligget på føden i natt,men ble etterhvert trillet på et annet rom da de fant ut at det måtte være omgangssyke,siden jeg kasta opp og hadde diare. Men det som både legen og jordmoren synes var rart,var jo at jeg bare kasta opp en gang hjemme før jeg kom på føden,og var ikke kvalm eller noe,bare kom plutselig. Huff..ja,ja.. Fikk UL idag,utvendig og innvendig,alt ser bra ut,livmorhalsen er lang og fin og lukket,og babyen har det bra=))) Er øm imagen etter all oppkast og kynnere,men går seg vel til=) Nå ligger gubben med med omganssjuke og lillegutt har vel egentlig hatt det,den natta middagen hans kom opp,men det var alt. Ja,ja..skal gå å legge meg litt på sofaen å ta det med ro,kjenner enda det knyter seg litt i magen,men på langt nær så mye som igår. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2007 #2 Del Skrevet 20. januar 2007 Så bra at de passer så odt på deg, da. Godt at det "bare " var omgangssyke. God bedring til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar 2007 Takk =) ja,er glad det var bare det. De lurte på om det kunne være prematur rier,siden jeg bare plutselig kasta opp,uten å være kvalm,altså pga. smertene,men det var ikke så vondt. Jordmoren så at magen min knøt seg med en gang jeg reiste meg etter CTG-registrering,så hun var ikke i tvil om at det var kynnere,men var jo bare hvorfor de kom så ofte,klarte jo ikke gå på do uten å ha 4-5kynnere på turen,så mageknipe etterpå. Men jeg er hvertfall i bedre form idag,ikke kasta opp siden i natt,og er bare glad jeg er hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 20. januar 2007 #4 Del Skrevet 20. januar 2007 Uffda...det var jo ikke noe særlig... enda godt det har gitt seg litt nå!! Og veldig bra at alt ser bra ut med babyen! De tåler mer enn vi tror... Og det er iallefall bra!! Satser på en roligere kveld for dere i kveld, da! klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 22. januar 2007 #5 Del Skrevet 22. januar 2007 Offda... bra du fikk komme inn og at de tok deg seriøst da... Og kjempebra at alt så bra ut med babyen... Håper du er frisk igjen nå da.. og har kommet deg igjen.. ikke noe artig med omgangssyke... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå