Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ser ut til å ha skjønt prinsippet om at den ikke skal svelges, og leverer den til meg når den er ferdig tygd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi:) Lille her har aldri fått tyggis, men det er mest fordi ho er så ivrig at alt skal som regel rett ned. Får nok vente en stund til:)

Skrevet

Gutten min er 2,4 år og får tyggis. Han vil ha når jeg skal ha, så jeg deler tyggisen i to så får han en del og jeg en del. Han er så utrolig søt når han tygger tyggisen, og han spytter den ut når han blir lei den.

Skrevet

nei får ikke tyggis. Plutselig er den i håret *mammas store skrekk*

Jeg tygger aldri tyggis selv så da er det ikke noe hun ber om heller så=)

Skrevet

Nei.Han er 2 år og 4 mnd.

Venter så lenge som mulig med det.

Skrevet

nei ikke snuppa vår heller... hun er 2 1/2.. hun fikk en liten bit en gang, og gikk rett ned... så nei... :)

Skrevet

Ja, gutten vår på 2 år har fått, mange ganger. Han gir den til meg når han er lei den.

Skrevet

Har aldri falt meg inn å gi 2-åringen tyggis. Skjønner ikke vitsen med det...

Skrevet

Snuppa mi har virkelig skjønt hva tyggis er ja! Vil helst ha det hver dag,men det får hun ikke. Hun er flink,kaster den i søpla når hun ikke vil ha den mer. Har funnet ut at hvis vi skal på en lengre handlerunde,er det veldig kjekt å ha med tyggis...slipper mas om alt annet,for da har hun jo fått tyggis. Syns det faktisk er bedre enn å gi henne en eske med drops.

Skrevet

Nei, det har han aldri smakt, og det kommer vi nok til å vente lenge med!

Skrevet

nei.. mine på 6 og 8 har nesten ikke smakt tyggis heller.... Vi er ikke noe ivrige tyggere her i huset. Jeg kjøper aldri og pappaen kanskje et par ganger i året.

Skjønner ikke vitsen å gi de det til 2-3 åringer jeg da men....

Skrevet

Frøkan mi på to og et halvt spist sånn is med tyggis i fra isbiln hos mormora på fredag, å når ho fikk tyggisn så fikk ho beskjed om at den sku spøttes ut når ho va færdi med den.. .men glemt å si at den sku tygges på... så etter ei stund kom ho og spøtta ut ei flat kule tel mæ... ;) Bi nok ikke nå vane å gje ho tyggis hær i gårn me det første nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...