Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 De er veldig røde og tørre. Er det pga. kulden? Allergi? Eller????
nasse nøffen Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 sånne kinn har snuppa her også, hvis hun har vært masse ute endag,, jeg har også alltid hatt det, så er vel hudtypen hennes vil jeg tro smør med en fet krem,, kan jo høre på apoteket, la dem se på han , de vil nok se om d er allergi
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Ja,hvis det er kaldt der dere bor er det nok pga kulde.Kjøp en kuldekrem til den lille så vil problemet mest sannsynlig forsvinne ;O)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Oslo, så det er ikke så kalt her? Men prøver det også
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Du får kjøpt kulde krem på apoteket,men jeg synes at Wedela sin som man får kjøpt på helsekost funker bedre ;o) Bor i Oslo,enig at det ikke er så kaldt...hehe...men nå snør det som bare rakker`n!!! Prøv en slik krem da dere er ute,det hjelper hvis det er det som er problemet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå