Gå til innhold

Er det virkelig så mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldre som ikke klarer å holde seg unda dop??!? Jeg blir helt oppgitt her jeg! I går møtte jeg en god gammel kamerat! Da vi var yngre så har vi tatt en del sammen , men jeg har sluttet med alt sånn dritt så fort jeg ble gravid , og har ikke rørt noe siden og kommer heller ikke til å gjøre det..JO å han bor nå i Molde med kona som skal bli politi og sin sønn på 1 og 3 mnd,..Så sier jeg hvordan går det med deg?holder du deg nykter nå? Ja holdt meg i 1 år nå sier han..Så tar han opp røykpakka og inni plastlommen der ligger det en pose kokain som han skryter av! Ja du skjønner han var på ferie her i larvik så da var det jo lov å kose seg litt! "NEI" sier jeg er du dum du da eller? Ja dere også kan jo det Ungen deres sover..ÅH er det mulig sier jeg bare .. for bare høre om flere og flere forledre som gjør dette..Hvordan har de samvittihet??Uff der er det stakkars unger altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si fra til barnevernet. Det er din plikt å gjøre hvis du har informasjon om at foreldrene doper seg med barnet til stede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...