Gå til innhold

Hvordan går det m deg Tyty?

gull-ønske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj som eg kvapp når eg brått såg nicket mitt c",)

Litt koseleg, faktisk!

Eg er fortsatt gravid - no begynt på mi 11. veke. Og også fortsatt redd for å sleppe gleda laust.

På 1. ultralyd, såg alt normalt og veldig godt ut. Skal på ny ultralyd 6.februar.

Har vore lite her inne no i det siste - har vore VELDIG plaga med kvalme og oppkast. Fekk medisin som har hjelpt ganske godt. I dag har vore den beste dagen på lenge.

Korleis går det med deg då???

Koselig at du svarte, har ikke glemt deg vettu!

Godt å høre fra deg, og at alt ser så lovende ut! Det skal gå bra denne gangen!!!

Kjedelig at du er så plaga med kvalme. Håper det er av den typen som gir seg etter 12 uker (Dette er jo ofte vendepunktet for mange). Har en søster som hadde hyper emesis (ekstrem svangerskapskvalme) med 2 av barna, og vet hvor ille dette kan være.

Du får oppdatetere oss etterhvert, koselig å høre fra de som har lykkes!

Selv var jeg jo ganske sikker på at jeg skulle slå følge med deg over til "moden gravid", men det var visst bare lure-symptomer (jeg ble rundlurt!!). Er nå i den spennende tiden fra el fram til ikm, og håper jeg snart kan hoppe over til sofaen hos dere.

Klem fra

Hei Tyty:-)

Godt å høre at alt står bra til:-) Tenk tiden går litt fort, synes ikke det er lenge siden vi testet positivt:-)

Jeg lurte på om ultralydene du har hatt/ skal ha, er det i privat regi eller hvordan har du ordnet det?

Jeg har ikke vært på annet enn en legetime..

Hei sann Troika - der var DU ja c",)

Ei uke igjen, så er det over på 2.trimester!

Ultralydane eg har hatt/får, er god oppfylgjing pga en SA og en MA i fjor. Dette har prega mitt no 3.svangerskap på eit år, på den måten at eg stadig engstar meg for om alt er som det skal. Føler enno at eg må seie "bank i bordet" når eg unner meg nokre stunder med gode og sjølvsikre tankar på at det skal gå bra denne gongen.

Korleis har vekene dine vore fram til no da??

Annonse

Da takker jeg selvsagt JA, JA, JA til en plass hos dere!

Bare hold den av "litt" lenger. Vi jobber med å få til en overflytting for å si det sånn. Imens sniker jeg meg litt inn til dere og følger med på dere!

OG, jeg forstår at det er lett å være litt urolig, men det blir tryggere og tryggere for hver uke nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...