Oslojenta79 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Noen andre som har det sånn?Synes "alle" sover 2-3 ganger.Nå skal det sies at hun sover fra ca 19-20 til 0900.Det er lenge det,men skulle da likevel tro at hun trenger mere enn 30 min på dagen..Triller jeg blir det en time..
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jenta mi sover også bare en gang om dagen.. fra en time til tre kvarter.. Men et unntak hvis vi kjører bil, da sovner hun
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Hei! Kjenner til problemet,da Luke var 10 mnd begynte han å sove bare en gang iløpet av dagen...i hele 20 min!!!!! Det skal sies at han aldri har vært noen sovegris,fra han var 6 mnd-10 mnd sov han bare 2x30 min. Jeg snakket med barnelegen om dette fordi jeg synes det var så rart at en så aktiv klump som Lukas var ikke sov mer enn det. Jeg fikk til svar da at det var veldig vanlig at aktive barn sov VELDIG LITE! Hvorfor det er slik fikk jeg ikke svar på,men det virker som om det hører sammen. I dag er Luke litt over 14 mnd,han sover fortsatt bare en gang,men nå sover han bortimot en time. Mulig det vil forandre seg for din lille Prinsesse også,det får tiden vise ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå