Gå til innhold

hva gjør dere??


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

med barna når de er våkne?? her blir det mye å se på hverandre og "snakke" sammen.... ellers så elsker han jo¨å bli båret rundt da, så han kan ligge behagelig på armen og titte rundt ;)

babtgym og uro er han ikke så veldig interesert i enda, bare noen ganger i korte perioder.......

også kan han ligge for seg selv og titte noen ganger, men da må jeg helst være ganske nære da.....

 

men er det noe mer man burde gjøre med dem når de er våkne liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi er 2 mndr. i dag(hurra!),og når hun er våken,så "prater" vi en del sammen,går litt rundt i stua,hun liker å ligge under babygymmen,så hun kan ligge en god stund der for seg selv,hun ligger på teppet på gulvet og ser seg rundt,også elsker hun å ligge på badet uten bleie og bli snakket til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også endel titting på hverandre, samt masse bæring og kos. Nå har jeg akkurat fått den peanut shell-slynga, så i skrivende stund ligger lillemor i den og sover og koser seg, mens jeg sitter på nett :-) Ganskje kjekk den der. Ellers så er vel favoritt-aktiviteten nest etter å bli koset med, å ligge å sprelle naken på stellebordet :-) Babygymmen er ikke så veldig populær, men hun titter på uroen og tingene på senga i perioder. Mira er ikke så veldig glad i å ligge alene lenge av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bærer han mye rundt på skuldra,det er han kjempeglad i! Også synger jeg en god del,og prater med han.

Babygymmen er han ikke særlig intressert i ennå,kun ett par minutter så er det nok der.

Lurer også på om det er noe mer jeg burde gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg tror vel egentlig at det å "snakke" sammen, kose og se på hverandre er bra nå ennå- eller??

de skal jo ikke bli overstimulert heller da, ser at jakob lett kan bli det, da blir han overtrøtt og klarer ikke finne roen og søvnen..... (spes hvis vi har hatt mye besøk, vært mye på kjøpesenter ol, som gir mye intrykk)

Han er veldig glad i å høre stemmene våre da, og når pappan fortalte historie på hans språk var han sååå intresert :-)

Det å synge er jo også veldig fint- og rim og regler har jeg også hørt skal være bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her øver vi på øyekontakt. Evelina holder ikke øyekontakten så veldig lenge enda...og hun har ikke begynte å prate til meg enda, menjeg prater masse til henne da. Også går vi rundt endel, elsker å ligge på armen min og bli bært rundt i stua...også blir det endel synging da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger henne på magen et par ganger om dagen. Det er bra for motorikken, men hun liker det ikke enda:/ Babygymmen er populær, men det er bare til jeg snur henne på magen. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...