Gå til innhold

lekking fra puppene...


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

halloen! er det noen her som opplever det? Jeg har ikke testet positivt, og skulle jeg være gravid så er det tidlig, men brystvortene har forandret seg og det lekker blank/hvitaktig væske ut.. har en liten gutt som jeg sluttet å amme for halvannet år siden og har ikke hatt noe slikt som dette etter det.. de er ømme og "verker" på en måte.. Noen flere? bli sprø av å gå og håpe slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaget at det var noe hvitt I/inni brystvorten da jeg lå i badekaret, og da jeg klemte forsiktig på brystvorten kom det litt melk sivende ut- og dette var før jeg testet positivt på graviditetstesten! Ble veldig ovverasket, men tok det som et graviditetstegn- håper det stemmer for deg også. Regner med at kroppen husker raskt hva som skal skje med nr. 2, og at det er derfor en begynner å produsere litt melk såpass tidlig. Lykke til med testingen. Jeg måtte vente i to lange uker fra jeg begynte å kjenne symptomene til testen slo ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm å vet ikke om æ tør å håpe at d e d som skjer... for æ vil d så gjerne å e så redd for å ta feil.. kjenn mye som foregår i kroppen min for tia så bli ikke overraska, men e så redd for at d ikke e d å æ går rundt å trur å håpa så mye å bli så skuffa... så fint at d lyktes for dæ da! Lykke te videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Ut fra det du skriver høres du jo gravid ut, men kroppen kan jo sende ut mange rare signaler når en går og venter og håper...men har aldri hørt om at den har begynt å lage melk :-) Blir veldig spennende å se om du er gravid- når kan du teste deg tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm ja, har ikke ikm før om godt over ei uke, så e lenge å vent.. syns d e så rart hvis æ sku vær gravid m så mange tegn allerede... men man veit jo aldri? hoff.. trøtt å uopplagt å i d hele tatt.. hmmm

 

når har du termin? korsn har du d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...