Pernille36 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei. Jeg lurer litt på om jeg har kjent spark eller ikke! Er i uke 18 og 3 gangs fødende. Skal man kjenne spark under navelen (der livmoren ligger) eller er det normalt og eventuellt kjenne spark høyere opp i magen (over navelen). Er usikker på om det er spark jeg har kjent Det er 19 år siden sist!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har kjent bevegelser med alle 3 siden uke 13, så uke 18 må da være veldig mulig ;-) Her har det i hvertfall vært spark på den tiden med de alle, ganske kraftige også, stort sett under navlen, men også endel over om jeg sitter, tror livmortoppen kommer høyere opp da. Du får prøve å drikke et stort glass iskald sterk seaft og legge deg ned og dytte litt i magen, så kanskje du kjenner noe mer! :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Eg kjente liv første gang då eg var 15+3 og tydelige spark då eg var 18+0
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 jepp.... noen timer etter UL`en.... ;o) fra uke 16 kjente jeg bare små bobling... ;o)
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 kjente 3 små hopp der inne da jeg var 17+3. I dag 17+6 har jeg kjent flere små spark nede på høyre side. Kjenner det best når jeg ligger. Er førstegangs fødende så det er kanskje litt tidlig, men det er ikke til å ta feil av! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå