Gå til innhold

Hvor lenge i badestampen?


Frk.Bibelstripp m/spire

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg lurte på hvor lenge barna deres får være i badestampen ?

Jenta mi elsker å bade, å hadde ei venninne på besøk som lot gutten sin bade 45 min hver kveld. Syns det hørtes så lenge ut, men så kom jeg til å tenke at jenta mi kansje burde få vær oppi litt lenger, for jeg har kansje hatt henne nedi max 10 minutter...

Å hun blir ilsint når vi tar henne opp !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det omtrent som deg. Tror de er ganske vasstrukne etter 45 min. Og vannet blir vel ganske kaldt også.Det er det som gjør at vi tar lillemann opp etter noen minutter. Ikke godt å bade i kaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 20 minutt er det ikke særlig mye vann igjen i badebalja vår for gutten vår er helt vill for å bade og veiver og sparker! han bader ca 10-15 minutt. bader han lenge blir han så trøtt og blir da sint når vi skal kle ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var lenge med 45 minutter!

 

Vi lar han bade bare noen få minutter, vi, til vi er ferdige med å vaske + litt tid til å leke/kose seg. Men Marius har ikke helt forstått at det er moro med vann ennå, han er litt forsiktig når han ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vel litt som "Marius' mamma"... Det tok en stund å lære ham å bade. Nå får vi bade, men han har liksom ikke skjønt at det skal være gøy... Har kjøpt litt badeleker til ham og det gjør det litt mer uutholdelig i hvert fall. Ligger i vannet 5 minutter, kanskje opptil 10 minutter i blant... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-15 minutter, men er tydeligvis ikke lenge nok for snuppa :)

Hun elsker å bade og har leker i balja - storkoser seg oppi der!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bader ca 10 min. her også.. Bader henne rett i badekaret, var så vilter i baljen at det var vanskelig å holde henne.. Så nå legger jeg en sånn badematte i badekaret og fyller bare litt vann i karet og så ligger hun rett nedpå der.. Hun ser ut til å like det veldig godt..=) Og ligger mer rolig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo så gøy å bade !

Jenta mi har masse badeleker og hele badet er klissvått etter hun er ferdig. Uansett hvor sint hun er så blir hun en glad baby av å bade, er så herlig å se !

Ser vi bader nesten like lenge hele gjengen ;)

Takk for svar ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...