Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har termin i juni\juli, så babyen kommer til å være ganske stor i desember\januar. Er baggen på One Three hill vogna stor nok for en 6 mnd baby, eller er det grunn nok til å styre unna den vogna. Og hvordan er Easywalker? Noen som har noen synspunkter på vogn?
doble Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hei du;) Jeg har akkurat kjøpt meg Easy Walker Sky vognen, og er kjempe fornøyd med den...så langt iallefall.. Venter en liten en i Juni,men har brukt sportsdelen til hun på 3år (til å sove i ute). Dette er det mest positive ved den: -stor sportsdel (bred og lang rygg), kan bruke den lenge! -lett å trille og svinge med, pga. svinghjul foran. (kan feste det så det ikke svinger også) -fin kalesje, som ikke bråker! -stor bag (men man bruker vanligvis ikke bag mer enn til rundt 6mnd da) -"hardt" regntrekk til både sportsdel og bag, fin myggnetting også. -liten, og lett å legge sammen i bilen -man kan klikke fast både maxi cosi og Izi sleep sete på den -enkel å montere (må ta bort bag for å bruke sportsdelen. Men som sagt er ikke de små særlig villige å ligge i bag mer enn til ca 6 mnd) -myk, tjukk madrass i fleece, i bagen Ikke oppdaget noe negativt ennå.. .. Eneste er vel kanskje at fotbrettet ikke kan reguleres. Men OTH vognene skal være bra de og da. Har ikke noen erfaring der. Spørs vel hvilke behov man har og. Lykke til!
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 haha....ut fra overskrifta trodde jeg det var tv prgram du trengte hjelp til:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 He he.....litt uheldig med den, men sånt skjer når man ikke leser over så nøye. Tusen takk for nyttig svar Majsa!! Jeg får undersøke videre. Det der med bagen taler i og for seg for easywalker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå