Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Sønnen min sover så ujevnt at det er vanskelig å få en god rytme på dagen. Jeg får til å mate han med grøt i 12-13 tiden, og på ettermiddagen i 18-tiden. Men dette med søvn synes jeg er så vanskelig! Ofte har han sovet litt før han får lunsj, så da vil han jo ikke sove igjen etter det. Ofte sovner han ved brystet ennå, da legger jeg han ned, men ofte våkner han etter tyve minutter igjen. Hvis jeg prøver å rape han våkner han alltid...Hvordan gjør dere det, sover deres små alltid etter at de har spist? Litt teit spørsmål kanskje...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Ikke noe teit spørsmål. Her har heller ikke sjarmøren noen sånn super fast rutine. Han våkner i syv tida, men vi bryter oss ikke opp før i åtte tida. Så legger han seg når han blir sutrete. Ofte igjen i ti halv elleve tida, så dupper han en halv time - tre kvarter. Også er det opp igjen. Og sånn holder vi på hele dagen. Han har kanskje 3 dupper i løpet av dagen hvor han sover alt fra en halv time til ett par timer. Duppene er ikke styrt av måltider. Passer på at han ikke er sulten når jeg legger ham, men det er ikke alltid han nettopp har spist altså.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 HI Takk for svar. Det bare virker som "alle" har de supre rutinene på babyene sine, vi tar det litt mer som det kommer. Egentlig går det stort sett greit, men i det siste har han begynt å sove så korte dupper. Håper det bare er en periode.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Hei igjen. Sjarmøren begynte bare å sove 30 min. dupper han litt før han ble 4 mnd. Han er i topp humør når han våkner og da stresser jeg ikke mer med det. Han dupper i 30 min 3-4 ganger for dagen, også inni mellom så slår han til og sover mye lengere. Tror at dersom forholdene er lagt til rette for det, dvs at de er mett, tørr og ligger godt, så sover de så lenge de har behov for det også er det påen igjen. Ikke stress med hva alle andre gjør. Alle unger er forskjellige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå