Gå til innhold

Naar "feilen" ligger hos mannen har dere allikevel faatt utredning av dere selv?

Anbefalte innlegg

Min mann har CF gen, i dette tilfellet betyr det at spermen...ikke kommer ordentlig ut, men blir lagret i testiklene. Da vi fant ut hvorfor vi ikke har lykkes i aa bli gravide stoppet vi videre utredning av meg. Alt er visst fint hos meg ifoelge undersokelser som har blitt tatt hitill. Naa har vi vaert gjennom to IVF foersok, et "vanlig" og andre gangen ble det brukt fryseegg. Fikk svar paa fredag, negativt, jeg er ikke gravid.Vet det kan ta litt tid aa bli gravid, men har begynt aa tenke paa at jeg kanskje burde faa sjekket livmoren min.Hva slags undersoekelser har dere tatt damer? Ble litt rotete dette...MEN..Hvist alt er ok med damen,egget er "perfekt", hvorfor fester ikke egget seg...?Hadde man visst svaret paa det hadde vel alle droemmer kommet i oppfyllelse...spoer dere allikevel jeg!

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har tatt Hyscoscopi som er en slags kikkert-undersøkelse av livmor.Ble henvist til gyn.pol da min gyn hadde mistanke om at jeg hadde en liten polypp.Polyppen ble fjerna,og det ble også en skillevegg som ble oppdaget.Jeg hadde vistnok en hjerteformet livmor...Vel der det var hjerterom er det også nå husrom.Jeg skal ringe inn mens til uka for vårt første prøverørs forsøk.Gleder meg !

Hilsen

Jeg har ikke hatt noe mere utredning etter at mannlig faktor ble påvist. Nå har vi søkt assistert befruktning, såda får jeg se hva de sier på klinikken, kansje de vil se påeggledere, men tror nok ikke. For det blir jo ivf uansett om jeg har noe i veien med meg eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...