Gå til innhold

Kan noen være så snill å svare meg på disse spm.....?? :-)

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta ut egg på mandag. Har gjort det før, så vet vel egentlig hva jeg går til. Men i går og i dag har jeg hatt masse utflod. Var på UL på torsdag og de fant 9 eggposer. Men nå er jeg redd jeg har mistet alle eggposene. Føler jeg har hatt eggløsning....!!! KAn ikke huske at jeg har opplevd dette før....!!! KAn jeg ha mistet alle eggposene???

Jeg har fått for mye medisin. Har en 300 ampull som jeg ikke har trengt å bruke. Kan jeg levere den inn og få penger tilbake??? De er jo veldig dyre disse medisinene!!

Fortsetter under...

Hei hei

Jeg hadde i alle fall mye utflod selv, og har hørt at andre har det også - så jeg tror bestemt at du kan ta det med ro:-) Eggene er nok der de skal!

Vedr. siste spm. vet jeg ikke helt sikkert - men jeg tipper at du ikke får levert det inn igjen - det står på kvitteringene mine at jeg ikke kan det i alle fall. Du kan jo høre:-)

Lykke til på mandag!!

Hei!

Jeg hadde også følelsen av at jeg hadde mistet alle eggposene. Symptomene forsvant og jeg hadde endel utflod. Jeg sa det til legen før uthentingen og han sa at det sikkert bare var en følelse. Heldigvis hadde han rett for jeg fikk ut 17 egg.

Du kan nok ta det med ro.

Jeg tror ikke du får levere medisinen tilbake men du kan jo spørre.

Lykke til på mandag.

Så lenge du har brukt nesesprayen fram til du satte eggløsningssprøyte skal det ikke være mulig å få eggløsning. Jeg har også hatt mye utflod, men det er nok helt normalt.

Medisinene får du ikke levert tilbake. Med mindre du lykkes på første forsøk kommer man jo som regel over 15 000 kr-grensa slik at det betyr noe for din behandling. Spar ampullen til senere - men forhåpentligvis får du aldri bruk for den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...