Gå til innhold

Rosa utflod/små blodflekker?


Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd å ha rosa utflod/små blodflekker, og allikevel ikke miste fosteret? Jeg er 6+3... Prøver å ikke være bekymret.Hjertet skal jo ha begynt å slå nå. Tror dere at jeg kan kreve ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er veldig vanlig å blø så tilig i svangerskapet, det kan være fosteret som holder på å feste seg..men hvis du er veldig bekymret så kan du kontakte lege vakta eller noe,så du får bekrefta at alt er bra med den lille..når gravide blør tar de det ganske seriøst uansett..;) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg ringte føden, men de sa at det ikke var noe de kunne gjøre fra eller til. Jeg hadde egentlig håpa på en UL, men det er kanskje vanskelig å se noe hjerneslag så tidlig. Satser på at det bare er embryoet som finner seg godt til rette i livmora :-) Men kan ikke nekte for at jeg er litt stressa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente selvfølgelig HJERTEslag, ikke hjerneslag... :-)SÅ stressa er jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat det samme like før uke 6 bare litt rosa utflod en gang men så var det helt borte og det har ikke vært noe etter det . Jeg leste en plass at det var veldig vanlig og at det mest sannsynlig var fordi fosteret festet seg godt og det er jo bra:=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at du er stressa....jeg er 10+3 dager på vei selv jeg, og jeg har aldri tenkt så mye i hele mitt liv, som jeg har gjort i de siste ukene her, tror de er noe som ligger i kroppene våre fra naturens side...jeg tenker på alt som kan gå galt,mens det faktisk det er større sjanse for at ting skal gå bra..men det er vel som vi kvinner er det...men hvis det bare er noen dråper, og at du ikke blør og blør helt ustoppelig så går det nok kjempe bra, blødde selv når jeg var 6 uker på vei, og alt er bra med meg;)lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...