Gå til innhold

Faste aktiviteter?


!Mia!

Anbefalte innlegg

Å være hjemme i et år er lenge. Forrige gang jeg var det begynte jeg å bli deprimert på slutten for jeg hadde ikke noe nettverk som var hjemme på dagtid.

Det har jeg denne gangen.. og vi har startet lunsjklubb og andre treff. Har også lyst til å begynne å trene igjen om en liten stund.. vil bare bli litt bedre i bekkenet og i den generelle formen..

 

Har dere noen faste aktiviteter/gjøremål fremmover.. for å fylle ukene med noe?

 

For meg er det veldig viktig å ha noen gjøremål for jeg orker ikke å oppleve det samme en gang til.. var så vidt jeg orket å stå opp og det var ikke hver dag jeg kom meg ut av huset. Ikke sunt for hverken mor eller barnet..

 

Har dere noen tanker rundt dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trives godt med å være hjemme, men for meg er det viktig å komme meg ut i frisk luft ;) heldigvis har vi hund, så akkurat det er ikke noe problem!! har også flere andre venninner som er hjemme.....

men har ikke planlagt noen faste aktiviteter, men etterhvert som lillegull blir større kan det nok hende vi gjør det!! men en ting jeg har bestemt meg for er at dette året skal jeg ikke stresse med noe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta ut permisjonen som tidskonto etterhvert, sannsynligvis fra mars-april. Har mannen i nordsjøen, så han skal ta seg av småen når han er hjemme, også er jeg hjemme når han er ute. Blir ca. 50% jobb på meg. Så fritidsproblemer blir det mest sannsynlig ikke noe av. Er selvstendig næringsdrivende i en bransje med en del konkurranse, så litt redd for å miste livsgrunnlaget hvis jeg blir hjemme i et år. Gjorde det samme med eldstejenta uten noen men for henne (var tøft for meg), i dag har hun et veldig godt forhold til faren og motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å gå på Babybio mandager, og så blir det vel noen barseltrilleturer på torsdager, og babysvømming fredager.

Innimellom har jeg håp om å få trent og komme i form.

Tur-foreningen har marka-trilletur på onsdager, det har jeg lyst til å begynne på når våren kommer.

Alene med to barn (eldste er 2,5 år og er i barnehage) så blir det nok å henge fingrene i uansett :-) Kjedelig rekker det iallefall ikke å bli.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...