Gå til innhold

Har kjøpt mammatøy jeg:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg trenger det forsåvidt ikke enda,men jeg gikk rundt i byen og irriterte meg over at jeg måtte gå og trekke i buksa.. Hadde belte på meg,og jeg kunne ha stramma det et hakk til,men da hadde d blitt ubehagelig å sitte og så var d så vanskelig å få løsna når jeg skulle på do. Så jeg kjøpte 2bukser og 1skjørt:) Kjempe digg å gå med og så må jeg ikke gå og dra i den:) Er god plass til en voksende mage der også:)

Har dere kjøpt noe på BIM shopen enda? Jeg har kjøpt en body(VIB står d på den) der og en t-skjorte til min kjære som det står snart pappa på:) Og så var jeg nødt t å kjøpe en genser som det sto I have the golden ticket på:) Var litt usikker,men så tenkte jeg at jeg kunne jo kjøpe den selv om Britney Spears hadde en lik en.. Er ikke den største fan'en hennes,men det er en fin genser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

hvor kjøpte du klærne?

Hvordan fungerer slike mamma str?

Jeg skal kjøpe meg noen bukser, trenger bukser så tror det er like greit å kjøpe mammaklær enn noe som blir for trangt om en mnd..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg kjøpte mammatøy når jeg var 6 uker på vei jeg.. Vet det var tidelig, men var så møk lei av at magen ble most av buksa da jeg satte meg på kvelden... Kjøpte da bukser på h&m. Men etterhver kjøpte jeg ei på babyshoppen oxo.. Jeg kjøpte str 34 og 36. Det er det jeg vanligvis bruker...

 

Lykke til med magene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har nettside vettu! www.hm.com, også velger du Norge (er ikke alltid du må), så velger du "shop online", også er det bare å slå seg løs! Syns det er skikklig deilig å slippe å kjøpe sånt offentlig enda. Syns liksom det er litt tidlig enda, men buksene mine er jo like trange likevel, så man har begrensa med valg. Måtte faktisk sette en strikk i knappen/hullet på buksa i dag...og det var den videste buksa jeg har! Så da er det jo bare å krype til mama-avdelingen til H&M da! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt noen kjempefine mammabukser brukt. kommer i posten på mandag. gleder meg vilt. det eneste jeg får på meg av bukser nå er de gamle slitne joggebuksene mine. greit å gå med hjemme. men passer seg ikke alle steder. som f.eks. skal i besøk i dag. så jeg bare krysser fingrene for at jeg skal finne noe som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ! jeg kjøpte mammatøy på h&m på nettet..Klarer ikke ha noe stramt over magen...Magen har begynt å vokst litt...Er bare i uke 9 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt fine snekkerbukser på nett???

Jeg må ha meg snekkerbukse!!!=) Synes de er så digg, men jeg vil ikke bruke det når jeg ikke er gravid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det på H&M. Kjempe digg:) Alt tøyet kommer t å passe meg i evigheter siden d er masse plass igjen t magen. D deilige er at selv om d er masse plass igjen,så sitter buksene(og skjørtet) perfekt på så jeg slipper belte/å gå og dra opp buksa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris,trodde jeg bare var rå vill jeg hehe ....Jeg også kjøpte meg en mamma bukse her om dagen,mest fordi at olabuksa er skikkelig ubehagelig når jeg sitter...Vet jeg kommer til å bli kjempe "gravid" for dette har jeg ventet lenge på,så jeg kommer vel til å ha klees skapet fult av mammatøy før jeg er 6mnd på vei hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk - så godt å høre at det ikke bare er jeg som har lyst å kjøpe mammaklær!?! det er bare så ubehagelig å gå med vanlige bukser, som strammer. men så har jeg liksom tenkt at det er nå litt tidlig da. Er i uke 13, så magen har begynt å vokse så vidt. Er førstegangsfødende så det er jo kjeeeempe stas!!!! Gleder meg til å vise frem magen!! Så H&M - here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig:)

Samboeren min sa at mageformen min har forandra seg:) Er drit fornøyd:) Er 11+1 i dag:)

Har kjøpt mammatøy i den str jeg bruker t vanlig. Fremdeles masse plass t magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 13 fullgåtte uker, og har ikke kjøpt noen ting enda. Alle klærne passer og det er ikke ubehagelig at det strammer over magen. (ikke mer enn normalt ivertfall = )) Jeg lurer faktisk på å kjøpe en drakt som ikke er til å vokse i... Vet ikke om det er så lurt, men har lyst til å ha noe fint til en fest til helgen. Så lenge buksene er lave i livet går det fint, og jakken kan jeg jo bruke åpen... Tipper jeg kommer til å kjøpe en god del etterhvert, men jeg venter til det er nødvendig. Synes faktisk vanlige bukser er finere enn mammabuksene....

 

Men morsomt for dere som har begynt!! Jeg gleder meg til å komme etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...