Lille søtnos Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hvorfor ikke bruke nick, du er forsatt ganske anonym? Det er typisk at de verste innleggene (feks den hete debatten om røyking) signeres med anonym. Så til alle dere som ikke skriver usaklige kommentarer til andre, skaff deg et nick!
MiniBassen Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Nå er det jo slik at enkelte her inne kjenner andre som også pleier å være her (tenker da på de som kjenner hverandre i virkeligheten..), og da er det kanskje ikke så morsomt å signere med nicket sitt, dersom det er et ganske privat innlegg.. Så da er det vel greit å bruke anonymknappen?? : )
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 JEg har brukt den et par ganger nåe jeg skal fortelle om erfaringer som jeg ikke har lyst til å bli assosiert med:) selv om jeg er skjult bak et nick er det jo enkelte her som vet hvem jeg er..Men er helt enig i at det er frekt å bruke den for å kunne slenge dritt til andre..
Sigbeth Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 er helt enig, blir helt overrasket over alle de anonyme. Skjønner at bruker det av og til, ved omtålelige emner etc, men hele tiden?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå