*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei snuppa=) Hvordan går det med deg? Går sambo mer med ringen? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7865620-babycakes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. januar 2007 #2 Del Skrevet 20. januar 2007 Heihei! Joa, det går som så..Vurderer veldig sterkt på om jeg skla starte på pilla igjen...Nederlag ja, men orker ikke dårlig sex lenger... Det er helt GRUSOMT... Hadde litt i natt jeg som vanlig knusk tørr innen han var ferdig med å sette på dongen, og så slet han med å kommme inn da... Når han først kom inn så kjente jeg ikke en dritt til å begynne med...=o( Sorry detaljene, måtte få det ut, hehe... Gråt gjorde jeg i går og, for det var så dårlig og fikk jo dårlig samvittighet etterpå... Han komme sikkert til å bli kjempe happy når jeg fortelle at jeg snart tar pilla igjen... Vet jeg kommer til å begynne å gråte når jeg forteller han det... Hehe, begynner jo å gråte bare å skrive og tenke på det.. Ja, jeg er veldig hormonell for tiden... helt rart... Men sånn blir det når et ønske om en baby blir så sterkt og gubben gir blanke FA** i det... Han går med den halv time om gangen... Herregud jeg blir gal... Han skylder på et eksem han har på den andre fingeren til å ikke gå med ringen...*rister på hodet*..Men får bare se når det gått over hva han skylder på da... Men tror det går fremover der ja... Nok om meg=o) Hva med deg, noe fremgang?? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7865620-babycakes/#findComment-7866938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar 2007 Så trist at du kanskje må begynne på pilla igjen! Er jo veldig dumt hvis du blir tørr innen han får satt på kondomen. Leste den andre tråden din, og glidemiddel kan jo være en god idé. Sæddrepende middel alene er visst ikke spesielt sikkert. Kan brukes med pessar og kondom for å øke sikkerheten. Kjenner igjen sånn dårlig sex som du beskriver. Etter at jeg slutta på pilla tenker jeg alt for mye på om han kommer til å hoppe av i svingen eller ikke, istedenfor å tenke på sexen. Så jeg blir jo bare knusktørr og det er ett slit for han å komme inn (sorry detaljer). Derfor ville det blitt bedre for meg å begynne på pillene igjen, så jeg slapp å tenke på det. Det beste hadde jo vært om jeg visste at han ikke kom til å hoppe av og jeg slapp pilla. Håper dere finner en løsning, så du slipper pilla. Uff så vondt at du gråt etterpå! Det skal jo ikke være sånn. Tror ikke at samboeren din tenker på det på samme måte som deg, hvis det er til noen trøst. Jeg begynner også å gråte bare av tanken på å begynne på pilla igjen, da er jo all sannsynlighet for å bli gravid nesten borte. Da må jeg innse at det blir mange år før jeg får barn. Det er så urettferdig at vi har et så sinnsykt sterk ønske om å få baby, og at akkurat våre sambore skal være så JÆ**** vanskelige! Dumt han finner på unnskyldninger for å ikke gå med ringen. Men en halvtime om dagen er ihvertfall en begynnelse. Håper han kutter ut unnskyldningene snart. Sambo har vært på Lanzarote siden mandag, så her står det på stedet hvil. Han synes sikkert det er så deilig å slippe maset mitt en uke. Har et håp om at han har tenkt mye på meg og funnet ut at jeg ikke skal begynne på pilla igjen, men må bare kaste bort det håpet. Blir bare så skuffa. Oj, dette ble langt... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7865620-babycakes/#findComment-7869037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå