Gå til innhold

Melk i bare ett bryst?? Help wanted!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en skjønn gutt på 16 dager:-) vi har litt problemer med ammingen, men jeg ønsker veldig å få det til! problemet er at han ikke legger godt nok på seg, altså har jeg ikke nok melk til min kjære gullklump.

Det ene brystet virker fullt av melk, men det andre er bortimot tomt. Det kommer noen få dråper ut, men det er ikke mye å skryte av. Det er også mye mindre enn det andre brystet.

Hva kan jeg gjøre for å få opp produksjonen? Jeg pumper meg noen ganger i døgnet.

På forhånd takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7865598-melk-i-bare-ett-bryst-help-wanted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig å ha en fløtepupp og en sportsdrikkpupp. Det er mange som har det slik! Og det er bra for magen til barnet. Det er også mulig å fullamme på en pupp, og du kan finne fine silikoninnlegg til bh'n når du skal være fin, Lindex har dem.

Vil du få minsten til maks, så begynn på den, så den med mest i, og så tilbake til minsten igjen. Eventuelt kan akupunktur hjelpe, det hjelper bla PCOS jenter som ikke fikk bra nok utvikling av brystvevet og nok funksjonerende alveoli.

Ok, takk for svar:-)

Jeg legger han alltid til den "tomme" puppen først, og så får han den fulle etterpå. Pumper tilsist den tomme puppen, får ut ca 20ml, det er jo ihvertfall noe.

Fikk akupunktur på sykehuset for å få i gang produksjonen, kanskje jeg skal prøve det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...