en liten i magen Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Syns det er så sinnsykt mye bruk av anonym knappen her, uten at jeg skjønner helt vitsen?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Tja...trenger du skjønne vitsen egentlig? Plager det deg? For meg spiller det i hvert fall ingen rolle. Vet jo ikke hvem noen er her egentlig likevel :-)
mamma til yalisa Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Enig med deg. Lurt litt på det jeg også. Skjønner jo når er litt pinlige spørsmål, eller man forteller noe privat. Men til "ufarlige" spørsmål, eller når man svarer uten å legge ut noe privat så er det vel ikke nødvedig?
morra di Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Synes ikke det spiller noen rolle, jeg. Så lenge folk ikke er ufine.
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 det er helt greit for meg at noen vil være anonyme, plager meg ikke, men jeg kan tildels være helt enig i hva du mener. I det siste har jeg lagt merke til noen helt hinsides meninger og spørsmål, som jeg også har lagt merke til på de andre trimestrene... Noen ganger har det virket som noen av disse anonyme har vært samme person, som rett og slett bare er her for å ha det gøy, og å provosere. Mulig jeg tar feil, lurer egentlig på om det er andre som har lagt merke til det...... Jeg skriver ikke dette for å skvise ut de som vil være anonyme, overhode ikke. har ikke problemer med at noen lurer på noe det er jo derfor forumet er her, men er teorien min riktig, så kan jo det ødelegge på sikt for de som virkelig lurer på noe og som vil være anonym.... det er også kjedelig at noen skriver anonym og ikke kan stå for meningene sine noen ganger, gjør kanskje så at folk ikke tør ta opp en diskusjon fordi de ikke vet hvor de har folk etterpå.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Jeg er av og til anonym, pga at det er flere venner av meg på disse forumene. Noen ganger har jeg lyst til å svare uten at de skal kunne se det, selv om det er helt "ufarlige" ting en snakker om. Og så har jeg ikke lyst til å forandre nick heller, siden jeg har hatt det samme lenge. Tror kanskje dere legger litt mye i om en er anonym eller svarer med nick, jeg. Er det noe problem, egentlig? Så lenge en ikke er frekk, mener jeg...
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Det er overhode ikke et problem, som du sikkert skjønner hvis du leser det jeg har skrevet. har full forståelse for det du skriver, har selvfølgelig tenkt sånn innimellom jeg også.... men nå vet jo ikke jeg om det er noen jeg kjenner her inne heller da. Har bare lagt merke til noen tilfeller som jeg ville komentere, uten å ha noen hensikt med å tråkke noen som helst på tærne. har som tidligere sett noen innlegg som har vært litt på kanten, men så er jeg sinnsykt mye her inne da... legger kanskje litt mer merke til de.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Er vel det samme om man undertegner med anonym - eller nick - er jo anonymt begge deler... Eller bare ha anonym som nick, da er det vel det samme vel ?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Jeg bruker anonym når det passer meg. Synd at du skal henge deg opp i det, men jeg er ikke interessert i å bli knyttet til ett nick, da bevarer man kanskje ikke anonymiteten lenger, om man skriver mye her. Har ikke lyst å bli gjenkjent.
findus Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Heh. Noen ganger når jeg skal spørre eller svare på noe som ikke egentlig er "sensitivt" i det hele tatt, bruker jeg anonym-knappen hvis noe av det jeg skriver kan fortelle folk som evt kjenner med om hvem findus er. På den måten er det ikke så farlig om jeg gir ut mer sensitive opplysninger med nick en annen gang - for "ingen" vet jo egentlig hvem findus er. Denne strategien har kanskje ikke vært helt gjennomtenkt - i og med at jeg skal på treff på onsdag - og da blir jeg jo "busta" uansett...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Må innrømme at jeg har sett jeg har svart med anonym noen ganger på helt vanlige ufarlige spørsmål. Går litt fort innimellom når jeg svarer tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå