Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har en gutt på 3 uker. Når kan man forlate de med barnevakt? Jeg skal begynne å pumpe meg, og vi vet han kan ta flaske (har testa det en gang). Når begynte dere med barnevakt og flaskespising til deres barn? Trenger noen tips på dette, da jeg og mannen min er litt uenig. Lone
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Sjarmøren var 2 mnd han da vi dro på julebord på Åre. Dro lørdag formiddag og var tilbake søndag ettermiddag. Da var det min far og hans kjæreste som passet sjarmøren. Gikk veldig bra det. Et lite tips når det gjelder flaske er å gi han flaske litt sånn inni mellom, hvis ikke kan han "glemme" hvordan han skal ta flaska. Det erfarte noen venner av oss.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Hei.Hvis du skal venne babyen til flaske så bør du prøve litt før du skal bort også. Tilfelle det var engengstilfelle at han klarte det Vi hadde barnevakt tidlig. Vet mange vil si at da er du ingen god mor greier hvis du har barnevakt tidlig osv.. Men det skader ingen!! Jeg har gitt flaske hele tiden etter ho var en uke!! Vi hadde barnevakt første gang når ho var ca en mnd,men vi begynte forsiktig da med ca en time i førsten.. Ho overnattet første gang når ho var ca 3mnd!! Men vi var hjemme og slappet av og bor bare ti min fra sigermor som hadde ho!! Så hvis det skulle være noe så hadde vi kommet!! Nå er snuppa 9mnd..
Lille Sprell og meg Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 I dag/natt, faktisk.. Simen er 2 måneder nå, og skal sove borte for første gang.. Er nok verst for mor, tror jeg - far presser veldig for at dette er noe jeg og han har veldig godt av.. og er nok sant! Tante skal passe, så han er jo i gode, trygge hender;)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Han var 2 mnd. Som sagt over her, så burde du holde vedlike flaskespisingen :-) Her får han etter pupp på kveld pumpet mm på flaske, har gjort det siden han var 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå