Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Husker debattene inne på Bim om hvor farlig det var med gassene etter gulp o.l, og disse kunne forårsake krybbedød. Jeg har kjøpt nye madrasser til tulla mi, MEN hun har allerede gulpet og tisset både på madrassen og lammeskinnet. Må jeg kjøpe nytt? Eller tåler hun sine egne gasser?
Bonusmamma13 Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Er dette et tulleinnlegg? Du kan evt kjøpe et tisselaken og beskytte madrassen din slik at den ikke lukter vondt eller blir misfarget. Alle babyer tisser og gulper uten at jeg har hørt at noen har tatt alvorlig skade av det.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Hva mener du? Jeg tuller ikke. Har jo vasket madrassen og skinnet selvfølgelig, men det var jo snakk om at en skulle bytte ut madrassene selv om de var vasket.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Dette er nok snakk om eldre madrasser som man arver. Det er ikke helt bra. Men om du kjøper ny madreass til bebisen og den tisser eller gulper i så skal nok det gå bra altså =) Noen kan være litt vel hysteriske... hehe.. Og bare MÅ skremme alle oss andre
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Hei du.. Det som er farlig er at hvis du arver en brukt madrass så er det "farlig". Etter søsken er det mindre farlig enn etter et søskenbarn for eksempel.. Men det beste er å ha sin egen madrass! Tror nok ikke det er farlig med tiss og gulp fra seg selv. Du vasker jo opp det værste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå