Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Gutten er 9 mnd og han får4 faste måltider hver dag, grøtx2, middag og brødskive med frukt. Han drikker vann til alle måltider. Får nå pupp morgen og kveld, og en midt på dagen, men det er nå bare noen små slurker å snakke om. Jeg har svært lite melk igjen og det nytter ikke å få han motivert til å prøve å suge mer:( Svært sulten om morgenen, våkner tidlig og vil ikke falle til roe etter første melkeslurken lenger. grøtmåltidet blir tidligere og tidligere. Er det nødvendig med litt erstatning i tillegg? Han legger på seg mye.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Mener jeg har hørt at dem skal ha mme til dem er ca 1 år? =)
Aga:-) Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Ville egentlig ikke tro det er behov for erstatning. Det kan være et uttrykk for at han ikke trenger like mye søvn lenger, og heller vil starte på dagen litt tidligere? Hvor mye er klokken når han står opp? Du kan jo også forsøke og øke produksjonen og se om han blir mer fornøyd med det? Det er kjempefint at han drikker vann til alle måltider, da får han jo i seg nok væske og i tillegg får han pupp. En annen ting er jo at barn har perioder hvor de er mer urolige, og gjerne rett før en ny milepæl nås. Er han i ferd med å begynne å krabbe f-eks, eller reise seg opp? Uansett, hvis han legger mye på seg allerede, trenger han nok ikke erstatning. Vann og pupp holder i i bøtter og spann, i mine øyne. Det kan godt hende noen er useninge med meg, men det får så være:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå