Gå til innhold

Ulralyd:)

Anbefalte innlegg

Onsdag 17 januar var datoen for vår ordinære og første ultralyd. Endelig var dagen her, vi både gledet og gruet oss!

Vi ble tatt i mot av en kjempegrei jordmor, hun stilte noen rutinespørsmål før jeg fikk beskjed om å legge meg på benken. Jeg hadde ventet meg en kald dusj med gelè på magen, men den var glovarm! (Hadde ligget litt lenge i varmebeholderen i følge en beklagende jordmor! hehe)

Så kom endelig nurket frem på skjærmen over oss! Vi så babyen veldig godt! faktisk så godt at jordmor ville ha meg tilbake slik at legestudenter fikk se og være med på en ultralyd (sikkert greit med en baby som vises godt).

Alt var bra med den lille, for en fantastisk følelse å få høre at alt var som d skulle!!! Så spurte vi om hun kune se kjønnet, det skal bli en jente sa jordmor, hun viste oss kjønnsleppene (så regner med det er stor sjanse for at d bli ei lita jente). Da trilla d en tåre hos den vordene far, tror d endelig gikk opp for han at babyen hans ligger i magen min:) Han har jo ikke kjent sparkene og følt d på kroppen slik som jeg har gjort!

Så nå gleder vi oss til tirsdag da vi skal få se den lille prinsesa vår nok en gang!

Tror vi handlet babyklær for 700kr etterpå, fikk mye fint for d på hm.

Terminen ble flyttet fram til 19 juni (fra 16 juni)

Ønsker alle som ikke har vært på ultralyd lykke til, og håper dere får en like fin opplevelse som vi fikk:)

Eva og Ingve

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7865282-ulralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var en kjempe koselig ul da :-)

vi hadde det helt omvendt vi, lille nurket lå så sammenkrøket og rolig at jordmor ikke fikk tatt de målene hun ville ha. så vi skal også tilbake, men da fikk jeg beskjed om å spise eller drikke noe søtt før vi kommer så vi er sikker på at vi får litt action på skjermen hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7865282-ulralyd/#findComment-7871114
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...