eva luna Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Her er ihvertfall det jeg skal ha med: Lypsyl Fotoapparat + lader mobil + lader drikkeflaske til barsel frukt og sjokolade bind til hjemreisen nyfødtbleier til hjemreisen hjemreiseklær til baby babyteppe truser + BH 2 joggebukser 2 gensere og topper som er lett å amme i. albueskjell til brystvortene ammeinnlegg toalettsaker slipperser nesespray
en liten i magen Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 En god bok kan være greit å ha på sykehuset: ) Salve til såre brystvorter Filmkamera
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Dette er hva jeg har skrevet av andre -Kamera eventuelt lader -helsekort -amme bh -bind- store gode -klær- jogge dress, bukse+genser,store t-skjorte,sokker, truser ,amme topp.. etc lause klær -tøffler -toalett saker-sminke,hampo,fuktighetskrem osv -lader- mobil -pysj -notis bok,penn -lypsyl -pastiller -kjeks,frukt,vannflaske -paracet babyen -hentesett -lue,votter -2-3 bodyer -sokker -smokk -bleier -kjøredress må se litt ann baby klærne:-)
candymams Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 og her er min liste: truser amme bh sokker kose dress/natt tøy skift til deg selv kamera/film kamera mobilen hentesett kaloo bamse :-) babyteppe et skift til babyen våt servietter bok Anne Geddes fødselbok hvor en skriver inn alt om babyen sine første timer da den kom til verden :-) toalett saker toalett papir (blitt anbefalt av venninne som har født) det de har på sykehus er jo som sandpapir og en er ganske sår etter fødsel
eva luna Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Du skal vel ikke bruke våtservietter på en nyfødt baby? Ikke for å være slem altså, men det er skikkelig sterke saker de putter i de, de fjerner jo hva det skal være av flekker på møbler etc. Det beste for å unngå sår stump er myke gaskluter og vann. Ellers brukte jeg faktisk ikke toalettpapir på barsel, man blør jo utrolig mye og har ikke lyst til å gnikke der nede med papir. Men ved siden av toalettet har de en liten hånddusj så du kan skylle deg med nedentil når du har vært på do, også klappe deg tørr med et håndkle.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 TIPS: Mesoft gasskluter fra apoteket. Myke kluter for å tørke stumpen med, dynker dem i vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå