vb-76 Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 Min fetter ble pappa i går! Til en gutt på 2390g og 47 cm lang. Gutten ble født 6 uker før termin. Ligger på varmeteppe og får mat fra kopp. Didrik ble født til termin og var 3190 og like lang. Jeg syns gutten virket stor til å komme allerede nå. Det betyr vel kanskje bare at han har gode odds for at alt kommer til å gå fint. Jeg ble litt satt ut når jeg fikk sms i går, for jeg hadde jo naturlig nok ikke begynt ¨å vente på det enda.. De har verken vogn eller seng i hus men de får vel tid til å kjøpe inn det de trenger før babyen kommer hjem. Har blitt lovet bilde av babyen i dag så jeg gleder meg til det!! Gleder meg også til å besøke de når de er klar for besøk. Må være en rar følelse av å plutselig ikke være gravid lenger når man egentlig har halv annen måned igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 20. januar 2007 #2 Del Skrevet 20. januar 2007 Gratulerer som tante. Kjekt for Didrik med søskenbarn på nesten samme alder. Det blir kjekt etterhvert i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 20. januar 2007 #3 Del Skrevet 20. januar 2007 Ja,høres ut som en stor kar,men er ca. det de ligger på på den tiden:) Lillegutt ble jo født i uke 25 og var 2310g og 44cm, og de sa på sykehuset at han var akkurat så stor som han skulle være for å være født i uke 35. Og ja,det er rart å plutselig ikke være gravid lengere,når det enda er over en mnd til termin,men vi var jo hvertfall forberedt på det,så så rart var det vel kanskje ikke.. Håper det går bra med den nybakte familien=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå