Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skal dere ha.

Har putta på plass en ob for sikkerhets skyld for vi skal på besøk nå.

Har egentlig gitt opp litt,føler meg tom og trist egentlig,blir godt å komme seg ut litt i dag.

Lurer på om jeg skal kjøpe en CB for sikkerhetsskyld,men tror vel innerst inne at det er bortkasta penger.

Huff nei blir bare mer og mer deppa i dag,var ikke så værst når jeg våknet men.

Får se å stelle meg og komme meg vakk fra pc`n de andre er klare til å gå så,bare jeg som er treg i dag..

'

Kjære Skifer!

Hmm, du har jo egentlig ikke grunn til å gi opp enda da! VI har iallfall ikke gitt opp håpet for deg denne måneden! Symptomer, ikm og ikke tegn til tanta enda, høres jo unektelig lovende ut synes jeg.

MEN, kanskje du bare forbereder deg psykisk på det verste, for ikke å bli FOR skuffet. Håper virkelig det og at du ikke har grunn til å kjenne deg tom og trist. Håper isteden du kan snart kjenner deg ALT annet en tom og trist.

Vi holder tommene for deg denne helga!!!

Klem

Annonse

Da er vi hjemme igjen,var koselig å være på besøk,men jeg mistet lommeboka mi ute i snøen,desverre merket jeg det ikke før jeg skulle finne noe i den en times tid etter vi var kommet,så den er bortevekk.Vi gikk ut og lette men fant den ikke,det var fotspor der så regner med at noen har funnet den,sperret kortet med en gang.Ekkelt alikevel,jeg har jo så mye personlig i den,bilder av familien og sånt,håper det er noen ærlige personer som har funnet den da,slik at jeg får den tilbake igjen.

Takk så mye for all oppmuntring,må jo smile når jeg leser innleggene deres..

Jeg pleier jo ikke være så svartmalende jeg da,men vet ikke helt hvorfor det føles slik nå.

Er liiitt bedre da,og ja jeg håper jo..tante må gjerne ha reist til kuala lumpur sammen med bente sin:)

((((Kos og klem til dere alle))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...