Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei noen her som har hatt utflod som er litt grønn aktig.. Sånn svak svak mint grønn på en måte.. hehe:) Noen som kan tenke seg hva det er?? Er 12 + 3 i dag... Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok tatt en tur til legen og tatt en bakterieprøve..Utfloden skal ikke være grønn.
*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Grønn utflod kan være tegn på bakterie..Ta deg en tur til legen og få sjekket det du,for sikkerhetsskyld;o)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2007 de sendte urin prøva til dyrkning når jeg var hos legen for en uke siden.. Det var ikke bakterier der..
*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Tok du bakterie prøve og celleprøve på førstekontroll? Ikke urinprøve,men GU?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2007 tok det for noen mnd siden.. husker ikke helt når.. da var jeg til GU og tok celle prøve og sånn... hva kan det være? blir litt nervøs jeg nå..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2007 er det farlig for babyen? eller er det noe galt med den?
*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Ånei,det var ikke meningen og skremme deg da. Men jeg hadde nok sjekket det opp hadde jeg vært deg. Men vist du tok en sånn prøve for noen måneder siden så er det nok ingenting! Har lest et sted at grønn utflod kan være tegn på infeksjon eller bakterie i underlivet. Men nå skjer det jo også ting med utfloden når man går gravid så det er ikke godt og vite. Snakk med legen din du så slipper du og gå å bekymre deg...
*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Nei,tror ikke det er farlig.. Men tror det er viktig og behandle det før fødselen vist det er infeksjon(for å ikke smitte babyen under fødselen) Men det er jo ikke sikkert at det er noen ting da;o) har du andre ubehag da eller er det "bare" grønn utflod?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2007 hehe, blir så lett bekymret vet du.. hehe:) Ja jeg får ringe legen på mandag:) Det har ikke vært mye da, var litt på mandag eller tirsdag, også bitte litt i dag, tror jeg, var ikke så godt å se.. hehe:) Takk for hjelpen i allefall:)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2007 Nei har ikke hatt noe ubehag, har hatt litt svie under samleie, (som har begynt å gi seg litt) Litt kløe nedentil..
*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #12 Skrevet 20. januar 2007 Det kan jo være sopp(det er jo veldig vanlig å få i svangerskapet) Og det er helt ufarlig...!!!! Det stemmer med symptomene også!;o) Ta en telefon du..Slitsomt å gå og bekymre seg..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2007 de sjekket jo det, når de sendte inn urin prøva.. Men syns det var litt rart at det ikke var noe, siden jeg klødde og sånn.. hmmm ja. Tror jeg får ringe ja.. Tusen takk for hjelpen:)
*panama* med to søte små Skrevet 20. januar 2007 #14 Skrevet 20. januar 2007 Ok.. Jeg trodde ikke de sjekket sånn bare med urinprøve.. Det gjør de ikke her. Må ta GU her.
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 20. januar 2007 #15 Skrevet 20. januar 2007 Hei du... hvis du ikke har andre plager enn utflod er det nok ikke noe farlig... Det forandrer seg nedentil og er helt vanlig at utfloden blir noe gul grønn.. Hvis det klør og svir kan det være en infeksjon men da skal det visst lukte annerledes også.. Sikkert helt ufarlig... har masse og økt utflod jeg også og den har også forandret litt farge. Snakket med jordmor her om dagen og jeg fikk hvertfall beskjed om at så lenge det ikke lukter klør eller svir er det som regel ingen fare... Bakterienivået i underlivet forandrer seg også som følge av en graviditet.. truseinnlegg er et must nå om dagen. Jeg er selv gravid med nr 3 i uke 16 Lykke til videre.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 20. januar 2007 Har mye mer utflod nå ja enn før.. Truseinnlegg er et must her også.. klarer meg ikke uten.. Hehe:) Det klør ikke så mye lengre, sviinga har også gitt seg litt.. Og det lukter ikke noe annerledes enn før.. Tusen takk for god hjelp:) Det setter jeg pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå