Hildrandedu Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 = null! :-) Sitter her enda med den lille godt planta inni magen. Hadde en laaaaang kynner rett etter at vi var ferdig, men det var det liksom. Ho er nok rett og slett ikke helt klar for å møte denne verden enda. Får prøve igjen om noen dager :-)))) God helg, mecca-damer og alle andre damer!
guttemamman:) Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Hehe, ikke bare bare når de ikke vil komme ut......Dere får bare kjøre på videre... Lykke til og god helg til deg også;o)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Å det kan enda skje noe he he. Jeg hadde "hyrdestund" for å sette igang fødsel sist. Først fredagen, men "idioten" hoppet av før han kom. Ble passe sur, og lørdagen måtte vi gjøre det igjen da he he. Han fikk streng beskjed om å ikke hoppe av da! Natt til mandag gikk vannet :-) Så kjør på en gang til, så kansje :-)
Skallmann Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Da er det bare å ta et nytt forsøk igjen i kveld Kan jo iallefall ikke skade. Kommer nok til å teste det ut jeg også når jeg går ut i permisjon.
nutri Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 sex morgen og kveld i minst 3 dager, står det under kjerringråd helt nederst på hovedsiden. Da jeg leste det høyt sa sambo han stod helt klart til disposisjon. Mer utålmodig han enn meg til å få babyen ut av magen
Endelig ny spire i magen Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 He he..... godt det er helg.. kommer nok flere sjanser... skal krysse fingre og tær.... og ikke glem og nyt det litt da For hvis mor har det bra kanskje jenta får lyst til å komme ut å hilse på... Lykke til videre. Vi "snakkes" Klem
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 hehe... Hildrandedu, vi hadde en hyrdestund natten før vannet mitt gikk, så det er fortsatt håp ;o)
Hildrandedu Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2007 Vel...desverre ga ikke hyrdestunden vår samme virkning som hos dere, Zoomer. Sitter her fortsatt med bolle i ovnen :-)
Mamma i februar=) Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 resultatet av min forrgie hyrdestund var maserier i nesten ett døgn. skikkelig vonde var de og! ble lagt inn på sykehus, for jordmora mi var sikker på at nå skulle jeg føde, men neeeida...ingen åpning, bare masse vondt! dette skjedde 8 januar, og har termin 5 februar, så det var vel like greit...men ble litt skuffa da et ikke skjedde noe likevel. ihvertfall ettersom jeg hadde så vondt. skal ikke ha mer sex i dette svangerskapet jeg!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå