WBA Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 De tre sistedagene har gutten min tisset igjennom flere ganger. Og i natt var jeg oppe to ganger for å vaske han,skifte på han og byttte ut alt av sengklær i senga:-( Noen som vet hva det kan skyldes? Snuppen er 8,8kg og bruker libero up&go 7-14kg(er ikke sikker på str,men iværtfall den minste) og libero bleier 7-11kg på natten.. Noen andre merker som er bedre? Eller må vi gå opp i str?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Jeg brukte up & go på han i natt :-) Aldri vært så tørr :-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 min blir våtre om han bruker up&go på natta, enn det han gjør med de "vanlige".. gir du han kveldsmelka med nattbleia på? jeg gir kveldsmelka til poden en halvtime før han skal få på nattbleia, så får han en siste liten skvett før jeg legger han oppi senga! kanskje det kan hjelpe deg også?
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Kan bare si at vi har slitt med det samme. Vi måtte prøve å være i forkant og skifte, men ikke alltid så lett. Vi brukte up&go på natta en periode, det hjalp litt. Ellers bruker vi tisselaken under, sparer ihvertfall madrassen. Etter at han har begynt med litt færre nattmåltider er det blitt bedre.
brybea Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Jeg hadde også samme problemene med min første gutt. Jeg gikk da over til Pampers og da var alt løst. Kanskje det kan være lurt å prøve det merket...?
bebito:-) Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 gutten min tisset igjennom nesren hver natt en periode.Har nå prøvd pampers og ikke tisset gjennom siden.
Tiddelidu Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Libero fungerer ikke på gutten min. Vi bruker Pampers Active fit, kjempebra!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Hei. Her kan vi ikke bruke up & go på natten. Han bruker de på dagtid men da må jeg skifte hver 2. time ca. Ellers har han tisset igjennom. Har begynt med vanlig pampers baby-dry igjen, de fungerer best her. Han ligger med bleia i 12-13 timer om natta og tisser ikke igjennom, selv om bleia er så full av tiss at den nesten veier mer en ungen : )
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Jeg gikk over til Pampers active fit på natta og da ble vi kvitt det problemet her!
kezz Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 det opplevde vi og...men byttet til PAMPERS og så var problemet løst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå