*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har funnet det som kalles EL-slim. Hvor sikker kan jeg da være på at det er EL idag?? Skal teste ikveld, men utålmodigheten min sa meg at jeg måtte høre litt her
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg fikk i alle fall plutselig masse slim en formiddag...testet rundt kl 11 og fikk positiv el-test
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Jippiiii!! Da er det hjem og få kos idag Hihihi! Jeg måtte så på do idag tidlig at jeg helt glemte testen Dumme dumme... Får la være å drikke de siste 4 timer på jobb, så årnær det seg nok :DD
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Det får du gjøre Lykke til Og dersom du skulle få negativ test så er det kanskje fordi LH stigningen er over for denne gang...har i alle fall lest at stigningen kan skje så fort at man ikke får det med seg på tester. Hopp til køys likevel og bli der resten av helga LYKKE TIL
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 Hihi!! Det kan jeg love deg at jeg skal Har kost oss annenhver dag til nå også, så denne gangen bør ting klaffe!! > Det er vel like stor sjanse når vi koste oss dagen før igår og skal det samme ikveld??? :-o Håper ikke jeg forspiller noen sjanse ved å være på jobb nå.. Om dette er EL, så er jeg, måtte det stemme , i en normal 28 dagers syklus etter pilleslutt !!! Herlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå