Gå til innhold

Hvor sikker kan jeg være?? Ang EL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet det som kalles EL-slim. Hvor sikker kan jeg da være på at det er EL idag?? Skal teste ikveld, men utålmodigheten min sa meg at jeg måtte høre litt her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk i alle fall plutselig masse slim en formiddag...testet rundt kl 11 og fikk positiv el-test :)

Skrevet

Jippiiii!! Da er det hjem og få kos idag ;) Hihihi! Jeg måtte så på do idag tidlig at jeg helt glemte testen :P Dumme dumme... Får la være å drikke de siste 4 timer på jobb, så årnær det seg nok :DD

Skrevet

Det får du gjøre :) Lykke til :)

Og dersom du skulle få negativ test så er det kanskje fordi LH stigningen er over for denne gang...har i alle fall lest at stigningen kan skje så fort at man ikke får det med seg på tester.

Hopp til køys likevel og bli der resten av helga :) LYKKE TIL :)

Skrevet

Hihi!! Det kan jeg love deg at jeg skal ;) Har kost oss annenhver dag til nå også, så denne gangen bør ting klaffe!! >:)

Det er vel like stor sjanse når vi koste oss dagen før igår og skal det samme ikveld??? :-o Håper ikke jeg forspiller noen sjanse ved å være på jobb nå..

Om dette er EL, så er jeg, måtte det stemme , i en normal 28 dagers syklus etter pilleslutt :D !!! Herlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...