Kufiolilla Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Har vært sykemeldt fra jobb siden oktober pga søvnlidelse (mitt første år i jobb etter lange studier, så visste ikke hvordan det ville være å jobbe med lidelsen) samt psykiske problemer pga trøttheten. (dårlig samvittighet, tanker om at jeg kanskje bare er lat -> angst, depresjon osv) Har i løpet av perioden fått det MYE bedre med meg selv, men jeg er jo like trøtt da...Og enda litt trøttere nå som jeg er gravid. Så jeg ønsker å forlenge sykemeldingen. Men da føler jeg meg dum igjen, lat osv. Og kjenner jeg får hetta ved tanken på å jobbe (valgte nok ikke helt riktig yrke heller). Søsteren min hadde alvorlig svangerskapsforgiftning i de to første svangerskapene sine, det første fikk hun t.o.m. Hellps syndrom... Førte til to for tidlig fødsler. Mamma mistet en baby i åttende måned pgs svangerskapsforgiftning. Burde jeg med god samvittighet kunne legge fram et sterkt ønske om å fortsette sykemeldingen? Tanken på å jobbe noen få prosent fortoner seg også ille, egentlig hadde jeg tenkt til å si opp dersom jeg ikke fikk sykemelding videre (sykemelding til søvnproblemene er ferdig utredet), men nå som jeg har blitt gravid er det jo enormt dumt å si opp, da kan jeg se langt etter penger i permisjonen...
Kufiolilla Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2007 Glemte å føye til at jeg er nesten seks uker på vei, så det er jo veldig tidlig da. Men det var dette med stress og sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå