Kufiolilla Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 Har vært sykemeldt fra jobb siden oktober pga søvnlidelse (mitt første år i jobb etter lange studier, så visste ikke hvordan det ville være å jobbe med lidelsen) samt psykiske problemer pga trøttheten. (dårlig samvittighet, tanker om at jeg kanskje bare er lat -> angst, depresjon osv) Har i løpet av perioden fått det MYE bedre med meg selv, men jeg er jo like trøtt da...Og enda litt trøttere nå som jeg er gravid. Så jeg ønsker å forlenge sykemeldingen. Men da føler jeg meg dum igjen, lat osv. Og kjenner jeg får hetta ved tanken på å jobbe (valgte nok ikke helt riktig yrke heller). Søsteren min hadde alvorlig svangerskapsforgiftning i de to første svangerskapene sine, det første fikk hun t.o.m. Hellps syndrom... Førte til to for tidlig fødsler. Mamma mistet en baby i åttende måned pgs svangerskapsforgiftning. Burde jeg med god samvittighet kunne legge fram et sterkt ønske om å fortsette sykemeldingen? Tanken på å jobbe noen få prosent fortoner seg også ille, egentlig hadde jeg tenkt til å si opp dersom jeg ikke fikk sykemelding videre (sykemelding til søvnproblemene er ferdig utredet), men nå som jeg har blitt gravid er det jo enormt dumt å si opp, da kan jeg se langt etter penger i permisjonen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7864728-hva-tror-dere-om-sykemelding-framover-svforgiftning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kufiolilla Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 20. januar 2007 Glemte å føye til at jeg er nesten seks uker på vei, så det er jo veldig tidlig da. Men det var dette med stress og sånt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7864728-hva-tror-dere-om-sykemelding-framover-svforgiftning/#findComment-7864736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå