Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny her jeg....Prøver å få barn nr.2,men det skal ikke være lett tydeligvis!Har prøvd i 5mnd og jeg er ikke akkurat av den tålmodige typen....

Har en syklus på 31-32 dager og i denne syklus fikk jeg små blødning på dag 27....(Bare litt blod på dopapir og litt blod i utflod...beklager detaljer)...nå på dag30 er der ikke antydning til blod.Jeg har litt mensmurringer og er kjempe trøtt. Tok test igår og det var negativ....men skal ikke ha mens før mandag egentlig.

Noen ideer om hva som skjer?Eller noen som har opplevd det samme?

Ha en fin lørdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei...har ikke opplevd det samme som deg nei... Men vil bare ønske deg lykke til og håpe at tanta ikke kommer denne gangen :)

Skrevet

Kan jo være festeblødning? Selv om testen i går var negativ, betyr jo ikke det at du ikke er gravid! (Merker at jeg blir litt misunnerlig på at du kanskje er gravid; jeg prøver også å få nummer 2 og er i 5. pp).

Håper tanta holder seg borte. Lykke til!

Skrevet

Vel,nå kom tante Rød for alvor etter 3 dager med spotting....rart!!!Litt deppa nå,for da ble det ikke baby denne gangen. Men får stå på;-)

Skal regne ut EL med hjelp av CB test neste gang....men er litt i tvivl når jeg kan regne med at min første mens dag var....

Lykke til allesammen og takk for svar....Håper det klaffer for oss alle neste måned:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...