Gå til innhold

Føde på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, skal føde på ullevål, men har ikke terrmin før 29 juni. er veldig glad jeg fikk plass .fikk ikke det med 4 mann, så da fødde jeg på ABC. håper på epudural denne gangen, var greit med vann og akupungtur men nå har jeg prøvd det meste og for meg er epudural det jeg trenger.

Annonse

Trur nok heller at det er mange som ikkje har meldt seg inn i juniklubben, er jo kjempemange på terminlista som ikkje har vore aktive her inne... Så litt fødekaos blir det nok, men dei har jo avvist mange (trur det var snakk om 2000 gravide som har fått plass på andre sjukehus)

Har ei venninne som nesten ikkje fekk kome inn på føden på Ullevål i desember! Blir nok verre i juni, men håper virkelig alle de som har fått fødeplass får føde der!!!

du har sikkert rett, tosofo y el chiquitin.

jeg er max stresset allerede nå ved tanken på å måtte dra til et annet sykehus. vet ikke hvorfor egentlig, men vil jo selvsagt bare at alt skal gå "som planlagt".

Annonse

Termin 21.juni, fått plass på ABC avdelingen på Ullevål - og har kjempegod erfaringer derfra fra tidligere! Fantastiske jordmødre der og rolig og avslappet. Ikkeno stress - akkurat som jeg liker det. Kan være sammen med hele familien når man vil og hvor lenge man vil og dra hjem etter kort tid. Perfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...