Gå til innhold

hvordan er rutinen på dagene deres for tida?

Anbefalte innlegg

Her står jeg opp om morran de fleste morgener må jeg først opp å ta en kjeks og litt vann. så legger jeg meg litt ned igjen for jeg er småuggen, ikke direkte kvalm. så står jeg opp for å gjøre meg klar til å dra på jobb. Dagen på jobb går stortsett greit, men i 1 tida blir jeg fryktelig trøtt, men klarer å stå dagen ut. Når jegså kommer hjem er det å lage og spise middag. Så er det rett å legge seg på sofaen. Er trøtt og uggen i magen. Jeg er ikke kvalm, men sånn rar følelse i magen, tung uggen. Nei vet ikke hvordan jeg skal forklare. Så jerg sløver stort sett helt til det blir lrggetid for natta. Har kunnet tenkt meg å gå turer ute, men er så uggen at jeg gidder ikke det. Jjeg har heller ikke kommetmeg på januarsalg i butikkene, jeg som elsker å shoppe:( Hvordan er det med deres dag??

Fortsetter under...

Står opp med to opplagte smågutter i 7tida. Morrastell og påkledning samt frokost og matpakkesmøring,så kjenner jeg etter hvordan min kropp har det. Eri skammelig god form dette svangerskapet, så jeg går og innbiller meg at det er ei lite prinsesse i rosa kjole og tiara som blir født i august.Spiser en solid frokost før jeg kaster på meg noe som passer og kommer meg på jobb. Jobber til 15.30. Rett hjem til middagslaging og i 16.30 tida kommer to slitne gutter hjem med pappa. Leggetia er mellom 19 og 21 og etter det kan vi slappe av på sofaen før vi stuper i seng i 24tia. Thats the life of a pregnant mum to two.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...