venternr3:) Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei.. Har sikkert vært mange innlegg om dette før men jeg spør jeg.. I går var det litt blankt seigt slim kan man vel kalle det da jeg tørket meg etter å ha vært på toalettet.. Har jo utflod også men dette var ikke likt slik det har vært.. Kan dette være slimproppen eller skal det da være blod og en betydelig mengde? Noen med erfaring?
**engel** Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 veit ikkje heil. mine har alltid hatt blod i seg, meir sim blodig snørr.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Da slimproppen min gik med mine barn så var den ca. like stor som en 5kr og du ser at det er slimproppen, men til meg å så var det litt blod sammen med den... grunnen til det er at da er livmoren igang med å modnes og åpningsfasen er i farten... lykke til :-)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Da slimproppen min gikk var det ikke blod i den, bare helt blank, litt lang slimaktig greie..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 jeg har en del utflod, har hendt det har kommer det en god klump med hvit-blank slim, kan dette være proppen?
Storenurk Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 hei jeg tror slimproppen min gikk i går ikke no blod bare en lang blank slimete greie. hadde det samme forige gang bare da hadde jeg en liten stripe blod.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 er ikke sikker, men tror slimproppen min har gått... hvis det kan virke som utflod..? bare mye mer. det var helt hvitt... å slimete, ganske mye faktisk. Kan det være slimproppen? skal man kontakte jordmor når den har gått? hvor lang tid tar det til fødselen kan begynne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå