mai mammaen til to Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 jeg har akkurat nesten sovet helenatten (bare avbrutt av en liten ammepause i 5 min)..snuppen sover enda.. jeg våknet..tok meg en laaaaang dusj... så stod jeg opp..helt alene.. skal spise frokost helt alene snart.. og etterpå skal jeg til byn..uten barn..skal på 1.5 times massasje og etterpå ut å shoppe klær til meg selv! gleder meg masse! og pappaen gleder seg til å ha henne hjemme alene i noen timer..noe som nesten aldri skjer..hehe..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Ja det hørtes utrolig deilig ut! Heldige du Her er det andre boller, hehe
mai mammaen til to Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 tror faktisk ikke jeg har stått opp helt alene siden før hun ble født... skikkelig deilig.. hun pleier å våkne en del ganger på natten..så har jo vært helt fantastisk at hun bare våknet en gang.. hun sov fra 19.15 - 03.00 uten å lage en eneste lyd..babycalleren slo ikke inn en eneste gang..hehe...den pleier å slå inn heletiden men lurer litt på om hun sover så godt siden hun sov godt på dagen i går og...hmmm..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 ja det kan jo være. Nyt det i fulle drag iallefall Vi skal på babysvømming i dag, det er også veldig gøy.
mai mammaen til to Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 ja det er kjempe gøy..vi går også..har begynt på videregående kurs nå... det var lurt å ha det lørdag da... sånn når man begynne å jobbe igjen... vi har det kl 18...så da er det rett på med pysj og hjem i sengen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå