Gå til innhold

ohh..idag tror jeg dere kommer til å misunne meg litt..;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har akkurat nesten sovet helenatten (bare avbrutt av en liten ammepause i 5 min)..snuppen sover enda.. jeg våknet..tok meg en laaaaang dusj... så stod jeg opp..helt alene..;) skal spise frokost helt alene snart..;) og etterpå skal jeg til byn..uten barn..skal på 1.5 times massasje og etterpå ut å shoppe klær til meg selv!;) gleder meg masse!

og pappaen gleder seg til å ha henne hjemme alene i noen timer..noe som nesten aldri skjer..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hørtes utrolig deilig ut! Heldige du :) Her er det andre boller, hehe

Skrevet

tror faktisk ikke jeg har stått opp helt alene siden før hun ble født... skikkelig deilig.. ;)

hun pleier å våkne en del ganger på natten..så har jo vært helt fantastisk at hun bare våknet en gang.. hun sov fra 19.15 - 03.00 uten å lage en eneste lyd..babycalleren slo ikke inn en eneste gang..hehe...den pleier å slå inn heletiden

men lurer litt på om hun sover så godt siden hun sov godt på dagen i går og...hmmm..

Skrevet

ja det kan jo være. Nyt det i fulle drag iallefall :) Vi skal på babysvømming i dag, det er også veldig gøy.

Skrevet

ja det er kjempe gøy..vi går også..har begynt på videregående kurs nå... det var lurt å ha det lørdag da... sånn når man begynne å jobbe igjen... vi har det kl 18...så da er det rett på med pysj og hjem i sengen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...